Warning: Undefined array key "HTTP_ACCEPT_ENCODING" in /home/dastre/domains/dastresi.com/public_html/index.php on line 1
بهترین برند های پاور بانک در سال ۲۰22
پروفایل

پاور بانک ها امروزه به یکی از اصلی ترین لوازم هر فردی تبدیل شده اند و در واقع افرادی هستند که همیشه یک پاور بانک همراه خود دارند چرا که همیشه نیاز دارند موبایلشان شارژ داشته باشد و قطعا تمام افراد این موضوع را نیاز دارند، با وجود پاور بانک ها خیلی از افراد حتی تا 2 پاور بانک هم در کنار خود دارند تا در صورت تمام شدن شارژ دستگاه های خود آن ها را بتوانند شارژ کنند، اما این بین مشکلی که وجود دارد این است که برند های بسیار زیادی از پاور بانک ها وجود دارند و این ممکن است در خرید پاور بانک شما را سر در گم کند و نتوانید به خوبی یک پاور بانک خوب برای خود خریداری کنید، این برند ها هر کدام انواع مختلفی از پاور بانک هم دارند که بسیار عالی هستند اما در کل انتخاب همین برند ها هم کار سختی است و نباید آن را دست کم بگیرید، اگر قصد خرید یک پاور بانک با برند خوبی را دارید حتما تا انتها این مقاله همراه ما باشید تا به صورت کامل برند های محبوب پاور بانک را به شما معرفی کنیم تا با بهترین برند های پاور بانک آشنا شوید و در خرید پاور بانک مشکلی نداشته باشید. 

نکته:

در خرید پاور بانک فقط در نظر گرفتن نوع برند آن مهم نیست و باید موارد بسیاری را در نظر بگیرید تا بتوانید پاور بانک خوبی برای خود خریداری کنید، به همین دلیل ما یک مقاله درهمین زمینه به صورت جامع با عنوان ( راهنمای خرید پاور بانک ) در وبلاگ سایت دسترسی قرار دادیم که بتوانید با مطالعه کردن آن به صورت کامل درباره خرید پاور بانک اطلاعاتی کسب کنید و بعد به خرید پاور بانک بپردازید، ما در آن مقاله به صورت کامل تمام نکات را توضیح داده ایم پس با خواندن آن دیگر نیاز نیست هیچ نگرانی در خرید پاور بانک داشته باشید. 

معرفی بهترین برند های پاور بانک

خیلی خوب به بخش اصلی مقاله رسیدیم جایی که قرار است شما با بهترین برند های تولید کننده پاور بانک آشنا شوید و بعد به خرید پاور بانک یکی از این برند ها بپردازید تا یک شارژر همراه عالی برای خود داشته باشید.

پاور بانک سامسونگ

سامسونگ همیشه در عرضه این محصولات پیشرو بوده و سعی داشته که کیفیت عالی را ارائه دهد چرا که رسالت سامسونگ همین است و اگر دقت داشته باشید کیفیت محصولات آن به نسبت رقبا رقابت خیلی زیادی دارد.

شاید تا کنون نمی دانستید که سامسونگ پاور بانک هم تولید و عرضه می کند که به عنوان لوکس ترین پاور بانک های بازار شناخته می شوند و کیفیت بسیار بی نظیری دارند و در واقع می توان گفت سامسونگ یکی از بهترین تولید کننده های پاور بانک در دنیا است که چندین سال در این زمینه فعالیت داشته و کیفیت عالی پاور بانک های آن می تواند رقابت زیادی با سایر رقبا داشته باشد.

البته قیمت پاور بانک های سامسونگ نسبت به رقبای خود به نسبت بیشتر است و همین موضوع هم باعث شده که کمتر افرادی آن را خریداری کنند، اما در کل اگر به دنبال پاور بانک لوکس هستید و می خواهید پاور بانکی با کیفیت بی نظیر داشته باشید پیشنهاد می کنیم حتما مدل های مختلف پاور بانک سامسونگ را بررسی کنید.

توجه:

پاور بانک های سامسونگ در بازار ایران خیلی کمتر به نسبت پاور بانک های دیگر وجود دارند و در واقع ممکن است خیلی سخت بتوانید آن ها را پیدا کنید چرا که از نظر قیمتی تفاوت دارند و افراد کمتر قادر به خرید آن ها هستند به همین دلیل فروشگاه ها این برند پاور بانک را کمتر موجود می کنند و سعی دارند از پاور بانک های ارزان تر استقبال کنند.

اگر بخواهیم از مزیت های پاور بانک سامسونگ توضیحی دهیم باید به طراحی خاص و با کیفیت بودن بدنه و قطعات داخلی آن اشاره کنیم که بسیار با کیفیت و عالی هستند و همین مورد هم باعث شده است که به نسبت قیمت بیشتری داشته باشد.، باتری این پاور بانک ها هم خیلی با کیفیت هستند و نزدیک ترین ظرفیت را با ظرفیت اسمی پاور بانک دارند که همین موضوع می تواند مناسب ترین مزیت آن باشد 

پاور بانک های انکر

انکر‌ یکی دیگر از برند های پیشرو در تکنولوژی است و در واقع لوازم جانبی بسیار با کیفیتی را تولید می کند، این برند را می توان با کیفیت بسیار عالی شناخت چرا که یکی از برند های جدید به نسبت رقبای خود است و از نظر کیفیتی سعی دارد بهترین نوع کیفیت را ارائه دهد تا رضایت تمام افراد را جلب کند.

انکر‌ در زمینه پاور بانک ها نسبت به رقبای خود خیلی پیشرو تر هم است و همین موضوع که تمرکز زیادی بر روی پاور بانک گذاشته باعث شده است که کیفیت بسیار بهتری را داشته باشد و بهتر از رقبای خود پیش برود.

 

اگر می خواهید هم قیمت مناسب را تجربه کنید و هم کیفیت عالی را داشته باشید می توانید از پاور بانک های انکر استفاده کنید و یک پاور بانک با طول عمر بسیار بالا داشته باشید، باتری های استفاده شده در پاور بانک های انکر به اندازه ای قدرتمند هستند که می توانید با استفاده از آن ها چندین بار موبایل خود و یا دستگاه های دیگر را شارژ نمایید. 

البته در خرید پاور بانک های انکر هم باید دقت داشته باشید که مدل مناسب خود را خریداری کنید تا نیاز های شما را رفع کند و بعداً ناراضی از آن نباشید و باید دقت داشته باشید که ظرفیت مورد نیاز شما را دارد.

اگر خیلی ساده تر بخواهیم توضیح دهیم انکر لقب ابر قهرمان در بین تمام برند های پاور بانک های دنیا را دارد و همین موضوع هم باعث شده که در تمام دنیا بتواند رقابت داشته باشد و رقبای زیادی را شکست دهد.

از مزیت های انکر باید به نوع طراحی، کیفیت ساخت و باتری های بسیار عالی آن اشاره کرد که همه این موارد توانسته اند کمک کنند انکر پاور بانک های بسیار عالی را تولید کند که در سطح جهانی محبوب و معروف باشد، دقت داشته باشید که همه این موارد و مزیت ها یا قیمت بسیار مناسبی در نظر گرفته شده است و این دیگر بی نظیر ترین پاور بانک می تواند برای هر کسی باشد.

در باید دقت داشته باشید که پاور بانک های انکر به نسبت ظرفیت باتری که دارند خیلی وزن مناسبی هم دارند که این موضوع باعث می شود دیگر در حمل یک پاور بانک اصلا سختی نداشته باشید و با سهولت کامل از آن استفاده کنید.

پاوربانک های شیائومی

پاور بانک های شیائومی یکی دیگر از گزینه و برند های با کیفیت هستند که بسیار با کیفیت بالا و قیمت عالی عرضه می شوند، این پاور بانک ها همیشه طرح خاص و مینیمال دارند و همین موضوع هم باعث شده است که افراد علاقه زیادی به آن نشان دهند، باید دقت داشته باشید که این پاور بانک ها به اندازه ای قدرتمند هستند که می توانید حتی از آن ها برای شارژ لپ تاپ های خیلی قدرتمند هم استفاده کنید.

البته عجیب نیست که شیائومی یکی از بهترین ها در این زمینه هم باشد چرا که این برند همیشه با کیفیت ترین کالا ها را تولید کرده است و نسبت به رقبای خود همیشه رضایت بسیار بیشتری داشته است، این کمپانی در حال حاظر یکی از غول های تکنولوژی دنیا است که امروز در زمینه موبایل به اندازه ای پیشرو شده است که توانسته جایگاه اپل را در فروش بگیرد و این موضوع محبوبیت آن را تا چند برابر افزایش داده است.

 

اگر هنوز پاور بانکی را خریداری نکردید و قصد دارید بین این برند ها یکی را انتخاب کنید حتما پیشنهاد می کنیم در لیست انتخابی خود شیائومی هم قرار دهید تا بتوانید کیفیت و نوع طراحی خاص پاور بانک را به خوبی تجربه کنید.

از مزیت های برند شیائومی باید به کیفیت ساخت، نوع طراحی خاص و قیمت مناسب اشاره کرد که همه این موارد باعث شده است بسیار بسیار عالی در این زمینه قدم بردارد و امروزه به یکی از محبوب ترین برند های این زمینه تبدیل شده است.

نکته:

برند شیائومی اغلب پاور بانک های که عرضه می کند را با قالب فلزی طراحی می کند و همین موضوع یک مزیت دارد و یک مشکل اساسی، در واقع پاور بانک های فلزی بسیار کیفیت و مقاومت بیشتری دارند و در برابر ضربه ها با مشکل مواجه نمی شوند، اما مشکل اساسی که دارند داغ شدن آن ها است که وقتی با استفاده از آن ها دستگاهی را شارژ کنید ممکن است خیلی داغ کنند و به دلیل فلزی بودن این داغ شدن چند برابر می شود.

پاور بانک های سیلیکون پاور

همیشه محصولات سیلیکون پاور برای ذخیره سازی را مشاهده کرده ایم و مطمئن هستیم که این لوازم ذخیره سازی مانند هارد، فلش و یا کارت حافظه آن کیفیت بی نظیری دارد و می تواند کمک کند که ذخیره سازی دیتا ها را به بهترین شکل ممکن انجام دهید، اما خیلی کم افرادی هستند که پاور بانک های این برند را هم بشناسند.

برند سیلیکون پاور تنها در زمینه لوازم ذخیره سازی اطلاعات محصول عرضه نمی کند و محصولات متفاوتی دارد که یکی از بهترین آن ها، پاور بانک های این برند هستند که کیفیت بسیار بی نظیری دارند و می توانید با استفاده از این محصولات تمام نیاز خود را از پاور بانک رفع کنید و دیگر نیاز به پاور بانک دیگری نداشته باشید.

 

پاور بانک های این برند باتری های قدرتمندی دارند و کیفیت ساخت بدنه آن ها بسیار عالی است که همین می تواند کمک کند خیلی پاور بانک با مقاومت بیشتری داشته باشید و در واقع پاور بانک شما می تواند طول عمر خیلی بیشتری هم داشته باشد، البته باید دقت هم داشته باشید که خودتان باید در نگهداری آن کوشا باشید تا بتوانید آن را برای خود به مدت بیشتری داشته باشید و از آن استفاده کنید.

دقت داشته باشید که این برند همچنان بیشتر در لوازم ذخیره سازی تمرکز دارد و نباید انتظار داشته باشید که مدل های زیادی از پاور بانک را داشته باشد اما همان تعداد محدودی که دارد بسیار با کیفیت هستند و می توانند به شما کمک شایسته ای کنند.

پاور بانک های این برند علاوه بر تمام مزیت ها و با کیفیت بودن که دارند، یک مشکل اساسی هم دارند که آن هم سنگین بودن پاور بانک است، در واقع باتری های این پاور بانک کلاس وزنی زیادی دارند و اگر هرچه ظرفیت بیشتری از این پاور بانک را خریداری کنید قطعا پاور بانک مورد نظر وزن خیلی بیشتری دارد و این موضوع را قطعا باید در نظر داشته باشید تا بعداً از خرید خود نارضایتی نداشته باشید.

پاور بانک های مک دو دو

یکی از برند های پیشرو در زمینه لوازم جانبی که بسیار تا کنون توانسته توسط عرضه محصولات خود محبوب واقع شود، برند مک دو دو است که تا کنون توانسته در این زمینه رضایت کاربران زیادی را جلب کند، پاور بانک های این برند هم جزو برترین پاور بانک های خاص شناخته می شود که طراحی خاص و زیبایی دارد که همین موضوع می تواند کمک کند یک پاور بانک شیک داشته باشید.

مک دو دو در زمینه شارژر و پاور بانک خیلی از دیگر محصولات خود پیشرو است و در این زمینه فعالیت زیادی داشته است که همین موضوع هم باعث شده کیفیت بسیاری عالی داشته باشند و در این زمینه نسبت به رقبای خود تمایز بسیار عالی داشته باشد.

 

اگر به تحقیقی درباره پاور بانک های مک دو دو کنید و تصویر آن ها را مشاهده کنید متوجه خواهید شد که طراحی آن ها نسبت به رقبای خود خاص تر هستند و از این بابت توانسته تقریبا تمام رقبای خود را شکست دهد.

با به وجود آمدن قابلیت وایرلس شارژ که چندین سال است شرکت های مختلف فعالیت خود را در این زمینه هم آغاز کرده اند، مک دو دو هم در تلاش بوده همیشه که پاور بانک های خود را مجهز به وایرلس شارژ هم کند و در این زمینه خیلی تمرکز کرده است که تقریبا می توان گفت جزو بهترین شارژر های وایرلس را در خود دارد و رقبای آن خیلی کیفیت کمتری را نسبت به مک دو دو در این زمینه دارند.

جمع بندی

در این مقاله قصد داشتیم به صورت کامل بهترین برند های پاور بانک را که خیلی محبوب و با کیفیت هستند به شما معرفی کنیم تا با استفاده از این اطلاعات بتوانید خرید بسیار عالی داشته باشید و بین این برند های پاور بانک سر در گم نباشید، دقت کنید که این برند ها برخی سابقه بسیار زیادی دارند به همین دلیل همیشه سعی دارند کیفیت عالی را عرضه کنند و برخی هم خیلی سابقه زیادی در این زمینه ندارند اما موفقیت های خود را کسب کرده اند، پس اصلا سابقه بزند ها را برای خرید در نظر نگیریم بیشتر باید کیفیت را در نظر بگیرید تا بعداً که خواستید یک پاور بانک خوب برای خود خریداری کنید به مشکل نخورید و خرید خوبی را داشته باشید.

امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید و اطلاعات کافی را نسبت به موضوع مقاله کسب کرده باشید، در ضمن در زمینه خرید پاور بانک هر سوالی دارید می توانید از طریق نظرات همین مقاله با ما در میان بگذارید تا سریعا شما را راهنمایی کنیم.

 

ثبت دیدگاه