Warning: Undefined array key "HTTP_ACCEPT_ENCODING" in /home/dastre/domains/dastresi.com/public_html/index.php on line 1
معرفی ۵ پاوربانک با کیفیت بی نظیر و قیمت مناسب
پروفایل
معرفی ۵ پاوربانک با کیفیت بی نظیر و قیمت مناسب
پرهام پیمانی 4 آبان 1400 988 بازدید

همه ما میدانیم که در این دوران پاوربانک ها به یکی از بهترین ابزار ها و رفیق های مردم تبدیل شده اند، چرا که در هر موقعیتی که به آنها نیاز داشته باشیم به کمکمان می آیند.

پس داشتن یک پاوربانک خوب و قوی به خصوص برای کسانی که اهل سفر و کمپ و غیره هستند، نه تنها خوب بلکه ضروری و الزامی می باشد.

اما با این حجم بالا از تنوع، از برند و قدرت گرفته تا طرح و رنگ و با قیمت های بالا، انتخاب پاوربانک مناسب میتواند کار سختی باشد، پس چه باید کرد؟

 

سایت دسترسی اینجاست تا به شما کمک کند بهترین انتخاب را انجام دهید، پس با ما در این مقاله همراه باشید.

 

معرفی ۵ پاوربانک با کیفیت بی نظیر و قیمت مناسب

  

پاور بانک ۱۰ هزار ۲۰ واتی مگ سیف گرین لاین

اگر به دنبال یک پاوربانک شیک و جمع و جور با ظرفیت خوب و قابلیت های جذاب مختلف با قیمت زیر یک ملیون تومان هستید، پاوربانک ۱۰ هزار ۲۰ واتی مگ سیف گرین لاین می توانید یک انتخاب عالی برای شما باشد.

 

این پاور بانک ۱۰ هزار، با توان ۲۰ وات می تواند گوشی های شمارا با سرعت بالا، و یا دو گوشی را همزمان با سرعت معمولی شارأ کند.

این پاوربانک فوقالعاده همچنین قابلیت شارژ وایرلس نیز دارد و در صورتی که گوشی شما قابلیتش را دارا باشد می توانید بدون دخالت هیچ سیمی از طریق مگ سیف این پاوربانک گوشی خود را با توان ۱۵ وات شارژ کنید.

 

نکته : دقت داشته باشید که فقط گوشی های آیفون ۱۲ به بالا می توانند از خاصیت مگنتی مگ سیف ها استفاده کنند و به آنها بچسبند، و دیگر گوشی ها و یا دستگاه ها قابلیت چسبندگی به آنها را ندارند.

  

پاوربانک ۱۰ هزار ۱۸ واتی انکر

 

با این پاوربانک ۱۰ هزار میلی آمپر میتوانید گوشی های خود را تا ۱ بار و نیم با سرعت بالا شارژ کنید.

 

پاوربانک ۱۰ هزار ۱۸ واتی انکر یکی از بهترین پاوربانک هایی است که می توانید با استفاده ظرفیت باتری ۱۰ هزار میلی آمپر گوشی های خود را تا ۱ بار و نیم با سرعت بالا شارژ کنید. و اگر هندزفری و یا اقلام دیگر را هم دارید می توانید با استفاده از خروجی های مختلفی که ارائه می دهد آن ها را هم شارژ کنید.

 

این پاوربانک دارای یک خروجی USB و یک خروجی تایپ سی است که می توانید با استفاده از این خروجی ها 2 دستگاه مختلف را به صورت همزمان به شارژ متصل کنید، دقت داشته باشید که خروجی های این پاوربانک می تواند برای فست شارژ هم مناسب باشد .

 

خروجی Type-C تا 18 وات و خروجی USB تا ۱۲ وات انتقال می دهد.

 

این پاوربانک کوچک و قابل حمل بوده و با محدوده وزنی بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ گرم به شما اطمینان می دهد که می توانید آن را هر جا به راحتی ببرید و استفاده کنید.

 

این پاور بانک را می توانید از ورودی تایپ سی با ۱۸ وات به صورت فست شارژ کنید.

 

 

پاوربانک ۱۰ هزار ۲۲.۵ واتی آدامان بیسوس

قبل از هرچیزی شما باید مشخص کنید که این پاوربانک را چگونه می خواهید استفاده کنید، اگر یک پاوربانک برای استفاده های روزمره نیاز دارید قطعا این مدل برای شما می تواند مناسب باشد؛ اما اگر می خواهید برای مسافرت های طولانی یا کمپینگ از آن به عنوان یک منبع انرژی استفاده کنید قطعا کار اشتباهی است چرا که ظرفیت این پاوربانک فقط 10000 میلی آمپر است و این مقدار نهایتا می تواند 2 موبایل را فول شارژ کند و شما بهتر است که از این مدل و یا دیگر مدل های ۱۰ هزار در استفاده های روزمره بهره ببرید.

 

این پاوربانک بی نظیر به صورت تخت طراحی شده است و ضخامت خیلی کمی دارد که همین مورد باعث می شود به راحتی در جیب های شما قرار بگیرد و فضای زیاد استفاده نکند.

همچنین سبکی این پاوربانک به شما این امکان را می دهد که هر کجا می روید به راحتی آن را با خود ببرید.

 

2خروجی USB و یک خروجی تایپ سی یا همان PD در این پاوربانک وجود دارد و اگر موبایل فست شارژ داشته باشید خیلی سریع تر می توانید موبایل خود را از طریق خروجی تایپ سی آن تا ۲۲.۵ وات شارژ کنید.

 

خروجی USB :

  1. ولت - 5 آمپر / 5 ولت - 4.5 آمپر/ 5 ولت - 3 آمپر / 9 ولت - 2 آمپر / 12ولت-1.5 آمپر

 

خروجی تایپ سی :

5ولت - 3 آمپر /9 ولت - 2.22 آمپر / 12 ولت - 1.5 آمپر

 

بر روی این پاوربانک یک نمایشگر LED قرار داده شده که می توانید از طریق آن درصد باقی مانده از باتری را در پاوربانک خود مشاهده کنید.

 

اگر به دنبال یک پاوربانک خوب در رده قیمتی زیر ۱ ملیون تومان هستید، این پاوربانک انتخاب خوبی برای شماست.

 

 

پاوربانک ۳۰ هزار ۲۰ واتی بیسوسBIPOW 


یکی از پر ظرفیت ترین پاوربانک های این برند مدل Bipow با توان 20 وات می باشد که برای مسافت های طولانی مدت یا سفر های جنگلی، کمپ و یا کوه نوردی فوقالعده است، همچنین برای استفاده های روزمره درون شهری نیز بی نظیر و کارآمد می باشد.

 

اندازه این پاوربانک با توجه به ظرفیتی که دارد بزرگ است (15.3*68.8*41.9 میلی متر) و وزن آن 645 گرم است و همین موضوع باعث می شود که نتوانید هرجایی آن را به سادگی ببرید و باید حتما آن را داخل کیف یا کیسه قرار دهید تا قابل حمل باشد.

 

تعداد پورت خروجی این پاوربانک 3 عدد می باشد که می توانید به صورت همزمان تا 3 موبایل را شارژ کنید. همه این خروجی ها می توانند توان خروجی مطلوبی را به شما ارائه دهند که بسیار عالی است.

 

تعداد پورت های ورودی هم 2 عدد است که به صورت همزمان می توانید از آن ها استفاده کنید و پاوربانک را خیلی سریع تر شارژ کنید.

 

اگر قصد داشته باشید که خروجی فست شارز هم بگیرید می توانید با استفاده از خروجی تایپ سی این پاوربانک تا 20 وات گوشی خود را شارژ کنید و خیلی سریع تر هم موبایل شما شارژ می شود.

 

روی بدنه این پاوربانک دارای یک نمایشگر led است که می توانید از طریق آن درصد باتری خود پاوربانک را مشاهده کنید و متوجه شوید که چقدر در باتری این پاوربانک شارژ وجود دارد.

 

خروجی USB این پاوربانک در صورت استفاده به تنهایی میتواند تا 18 وات توان را انتقال دهد. که در صورت استفاده از هد دو پورت خروجی کلی آن 15 وات میشود.

 

اگر به دنبال یک پاوربانک با ظرفیت ۳۰ هزار میلی آمپر زیر یک ملیون تومان هستید، این پاوربانک بیسوس بی شک بهترین انتخاب برای شماست.

 

 

پاوربانک ۱۰ هزار ۲۰ واتی وایرلس مگ سیف مک دودو

گاهی اوقات ما در قعطی برق و نبود پریز برق با مشکل کمبود شارژ باتری گوشی مواجه شده ایم و با نبود پاور بانک در این زمان ها گوشی ما خاموش میشود و ما به برخی از کار هایمان نرسیم و دچار اختلال در کار ما شود.

 

پاوربانک مکدودو 877 دارای ظرفیت 10 هزار میلی آمپر می باشد و شما میتوانید وسایل مختلفی را با این پاوربانک شارژ کنید

 

این پاوربانک وایرلس شارژ هم می باشد و تمامی گوشی ها و کیس شارژ های هندزفری بلوتوثی که وایرلس شارژ هستند است را پشتیبانی میکند. این پاوربانک برای آیفون 12به بالا به صورت شارژر های مگ سیف عمل میکند که یعنی برای گوشی های آیفون به پشت گوشی مثل آهنربا متصل می شود.

 

برخی از پاوربانک ها را شما نمیتوانید با خود به داخل هواپیما ببرید و اجازه نمیدهند پاوربانک به محل بار هم برود ولی این پاوربانک مکدودو 877 مجوز این را دارد که داخل هواپیما برود و هیچ مشکلی پیش نمی آورد.

 

پاوربانک مکدودو مدل 877 همزمان میتواند 3 عدد گوشی را شارژ کند. قسمت وایرلس شارژ این 15 واتی می باشد که از فست شارژ پشتیبانی می کند. قسمت خروجی تایپ سی 20 وات می باشد که تکنولوژی PD هم دارد.قسمت خروجی USB این پاوربانک تا 22.5 وات را از خود انتقال میدهد.

 

پاوربانک مکدودو مدل 877 قسمت وایرلس آن هم موقعی قاب روی گوشی باشد عمل میکند ولی در قاب های ضخیم ممکن است عمل نکند.

 

در قسمت پشتی این پاوربانک یک استند دارد که شما میتوانید گوشی خود را به صورت افقی روی این پاوربانک قرار دهید و اگر شما گوشی آیفون 12 داشته باشید این پاوربانک به گوشی شما متصل می شود و گوشی شما به صورت افقی از روی پاوربانک نمی افتد.

 

برای درصد شارژ پاوربانک روی آن چند LED قرار دارد که با فشار دادن دکمه پاور آن LED های آن روشن میشوند و شما تا حدودی از میزان شارژ پاوربانک مطلع میشوید.

 

ابعاد این پاوربانک 15.5×75×155 میلی متر است و وزن آن 230 گرم می باشد.

 

 خروجی تایپ سی:

 

5ولت 3 آمپر

 

9ولت 2.22 آمپر

 

12ولت 1.5 آمپر

 

 

خروجی USB:

 

5ولت 2.4 آمپر

 

9ولت 2 آمپر

 

12ولت 1.5 آمپر

 

5ولت 4.5 آمپر

 

 

خروجی وایرلس شارژ:

 

5وات

 

  1. وات

 

10وات

 

15وات

 

 

این پاوربانک قسمت وایرلس شارژ آن هوشمند می باشد که اگر کیس شارژ وایرلس روی آن بگذارید به صورت هوشمند با همون مقدار کیس شما را شارژ میکند.

داخل بسته بندی یک کابل دو سر تایپ سی  سانتی نیز قرار دارد.

ثبت دیدگاه