Warning: Undefined array key "HTTP_ACCEPT_ENCODING" in /home/dastre/domains/dastresi.com/public_html/index.php on line 1
گلس های گرین لاین
پروفایل
 گلس های گرین لاین
برسی و معرفی انواع مختلف گلس های گرین لاین
پرهام پیمانی 7 خرداد 1401 990 بازدید

گلس های گرین لاین  GreenLion Glass 

گرین لاین بی شک یکی از برند های قدرتمند و خوبیست که همه ما به خوبی با آن آشنا هستیم... اما یکی از قوی ترین و بی نظیر ترین محصولات و دستاورد های این برند فوقالعاده، گلس های بی نظیر و به شدت مقاوم آن است.

 این گلس های متنوع با قابلیت های جذاب  خود مانند، ضد ضربه و ضد شوک بودن، ضد گرد و غبار ، ضد چربی دست و لک انگشت، آنتی رفلکس، مات، سه بعدی بودن و خیلی قابلیت های جذاب دیگر، بازار گلس ها و محافظ ها را وارد سطح جدید کردند.

ما در این بلاگ قصد داریم بهترین ها و پرفروش ترین گلس های آیفون این برند را به شما عزیزان معرفی کنیم. این گلس ها همه در 2 سایز 6.1 اینچ برای Iphone 13 / 13 Pro  و 6.7 اینچ برای Iphone 13 ProMax موجود هستند.

گلس استیو  Steve Glass

گلس استیو یا (steve glass) ساده ترین مدل بین گلس های گرین لاین میباشد. اما این به ایم معنی نیست که قابلیت های جذاب و کاربردی خودش را ندارد!

گلس استیو گرین لاین در 2 سایز (6.1) اینچ و (6.7) اینچ موجود است که هم برای Iphone 13/13 pro  قابل خرید است و هم برای iphone 13 pro max. این گلس با مقاومت 9h ضد ضربه و ضد خش بوده، و با دیزاین لبه به لبه که پوشانندگی خوبی به صفحه نمایش گوشی میدهد احتمال صدمه را به شدت کاهش میدهد.

همچنین با ضد گرد و غبار بودن، باعث راحتی در نصب گلس میشود و از خاک گرفتگی لبه ها جلوگیری میکند و  با جد چربی و لک بودن خود کثیفی ناشی از لک انگشت و چربی دست را تا حد قابل توجهی کاهش داده و به جلوه و جذابیت گوشی شما اضافه میکند. برای خرید این محصول اینجا را کلیک کنید.

گلس استیو پرایوسی Steve Privacy

گلس استیو پرایوسی نیز مانند گلس استیو ساده در 2 سایز  (6.1) اینچ و (6.7) اینچ موجود است که هم برای Iphone 13/13 pro  قابل خرید است و هم برای iphone 13 pro max. این گلس تمامی قابلیت های استیو ساده را داراست اما با یک جذابیت اضافه به نام پرایوسی.

برای کسانی که با ویژگی آشنایی ندارند، ویژگی پرایوسی زاویه‌ی دید گوشی را محدود می نماید و افراد کناری شما نمی‌توانند صفحه نمایش گوشی شما را ببینند. این گلس از نظر ظاهری دقیقا مشابه یک گلس معمولی است و نمی‌توان با نگاه کردن تشخیص داد که آیا گلس پرایوسی دارد یا خیر.

در گلس‌های حریم شخص یا به اصطلاح پرایوسی، از یک تکنولوژی میکرولایه استفاده می‌شود که باعث می‌شود تا راستای عبور نور به صورت مستقیم باشد و یا انتشار نور در زاویه‌ی محدود 60 و یا 90 درجه انجام شود به همین خاطر فقط کسی که مستقیم رو به روی گوشی قرار دارد میتواند صفحه را ببیند.

این ویژگی جذاب از مزاحمت بیجای افراد کناری جلوگیری میکند و از محتوای شخصی گوشی شما حفاظت میکند، تا به راحتی، هرجا و در کنار هرکس بدون نگرانی مزاحمت از گوشی خود استفاده کنید.

برای خرید این محصول اینجا را کلیک کنید.

گلس لبه سیلیکونی Silicone+

گلس لبه سیلیکونی گرین نیز مانند دیگر گلس ها در 2 سایز  (6.1)اینچ و (6.7) اینچ موجود است که هم برای Iphone 13/13 pro  قابل خرید است و هم برای iphone 13 pro max.

این گلس در کنار ضد ضربه، ضد غبار، ضد لک و چربی و دیزاین لبه تا لبه بسیار با کیفیت، یک ویژگی بسیار جالب و کاربردی نیز دارد که مقاومت این گلس را بسیار بالاتر میبرد و آن لبه سیلیکونی بودن این گلس میباشد.

کسانی که با گلس های لبه سیلیکونی آشنا هستند میدانند که گلس های سیلیکونی به ضد ضربه بودن معروف هستند. و خب قطعا برند بی نظیر گرین لاین یکی از مطمعن ترین گلس های لبه سیلیکونی را داراست.

این گلس بعلت داشتن یک لایه سیلیکون نرم دور گلس باعث افزایش استحکام شده و بافت ژله ای به لبه ها اضافه میکند.

با گلس Silicone+ گریندیگر با ترک ها و خرد شدد گلس های خود خداحافظی کنید زیرا که این قابلیت احتمال صدمه را تا حد زیادی کاهش میدهد و از شکستگی و یا خرد شدن گلس زیر فشار و ضربه جلوگیری میکند.

برای خرید این محصول اینجا را کلیک کنید.

گلس پرایوسی لبه سیلیکونی Privacy Silicone Edge

گلس پرایوسی لبه سیلیکونی گرین نیز مانند دیگر گلس ها در 2 سایز (6.1) اینچ و (6.7) اینچ موجود است که هم برای Iphone 13/13 pro  قابل خرید است و هم برای iphone 13 pro max.

این گلس برای کسانی مناسب است که هم به محافظت فیزیکی  گوشی اهمیت میدهند و هم محافظت از محتوای آن.

برای کسانی که با قابلیت لبه سیلیکونی آشنایی ندارند، در متن بالا در قسمت Silicone+ توضیح کامل داده شده، و همچنین کسانی که نمیدانند گلس پرایوسی چیست، در متن Steve Privacy توضیح مختصر و مفیدی وجود دارد که میتوانید از آن استفاده کنید.

این گلس بینظیر نه تنها جلوی مزاحمت و فضولی افراد در گوشی شما را میگیرد بلکه با لبه سیلیکونی خود از شکستگی خود گلس و صفحه نمایش گوشی نیز محافظت میکند. این گلس همچنان مانند دیگر گلس های گرین دارای ویژگی ضد گرد و غبار و ضد لک و چربی بوده که از تمیزی صفحه نمایش شما اطمینان حاصل میکند.

برای خرید این محصول اینجا را کلیک کنید.

گلس اچ دی مات پرو HD Matte Pro

این گلس جذاب نیز مانند دیگر گلس های گرین در 2 سایز (6.1)  اینچ و (6.7) اینچ موجود است که هم برای Iphone 13/13 pro  قابل خرید است و هم برای iphone 13 pro max.

این گلس تمامی ویژگی های گلس استیو ساده را داراست اما چیزی که این گلس را خاص و جذاب میکند، قابلیت مات بودن صفحه آن است.

مات بودن این گلس نه تنها بازتاب نور را تا حدی کم  و مشاهده محتوای گوشی در روز های آفتابی را آسان تر میکند، بلکه لک چربی و رد دست و انگشت را به طور کامل از بین میبرد! خاصیت مات بودن باعث میشود رد دستمان روس گوشی به جا نماند و چربی به خود جذب نکند. این ویژگی هم به تمیزی و خوب دیده شدن صفحه نمایش کمک میکند و هم جلوه و جذابیت خیلی بیشتری به گوشی میبخشد.

گلس اچ دی مات پرو برای کسانی که تمیزی صفحه نمایششان برایشان اهمیت زیادی دارد بهترین گذینه است.

برای خرید این محصول اینجا را کلیک کنید.

گلس پرایوسی لبه سیلیکونی مات AG Matte

این گلس نیز مانند دیگر گلس های گرین در 2 سایز (6.1)  اینچ و (6.7) اینچ موجود است که هم برای Iphone 13/13 pro  قابل خرید است و هم برای iphone 13 pro max.

میشود گفت که این گلس ترکیبی است از گلس پرایوسی لبه سیلیکونی و گلس اچ دی مات.

تمامی ویژگی هایی که برای یک گلس ممکن است نیاز داشته باشید در یک گلس برای سما فراهم شده و آماده خرید است.

برای کسانی که با قابلیت لبه سیلیکونی آشنایی ندارند، در متن بالا در قسمت Silicone+ توضیح کامل داده شده، و همچنین کسانی که نمیدانند گلس پرایوسی چیست، در متن Steve Privacy توضیح مختصر و مفیدی وجود دارد که میتوانید از آن استفاده کنید. همچنین توضیح گلس مات در  متن بالا داده شده است.

برای خرید این محصول اینجا را کلیک کنید.

گلس ضد خش سه بعدی Scratch Free 3D

این گلس معنای محافظت از صفحه نمایش را به بعد دیگری میبرد!

در ابتدا ذکر شود که این گلس نیز مانند دیگر گلس های گرین در 2 سایز (6.1)  اینچ و (6.7) اینچ موجود است که هم برای Iphone 13/13 pro  قابل خرید است و هم برای iphone 13 pro max.

این گلس فوقالعاده خاصیت ضد خش صد درصدی با مقاومت بسیار بالا دارد که نه تنها از صفحه نمایش شما محافضت کامل میکند، بلکه بر روی خود گلس نیز خط و خش نمیافتد و تا حد امکان مثل روز اول میماند، و اما سه بعدی بودن این گلس، جذابیت آن را چند برابر میکند.

گلس 3D یا سه‌بعدی نوع خاصی از گلس است که بعد از تولید گوشی با صفحه نمایش خمیده وارد بازار شد. گوشی‌های مدرن برای بالا بردن اندازه‌ی نمایشگر از مدل‌های خاص صفحه نمایش استفاده می‌کنند. این گلس‌ها واقعا سه بعدی هستند و در قسمت طول صفحه نمایش یک خمیدگی سرتاسری متناسب با میزان خمیدگی هر گوشی وجود دارد.

این تصاویر به شکل دقیق تفاوت گلس 2D و 2.5D و 3D را به شما نشان می‌دهد.

 

این گلس ها بر خلاف گلس های عادی، تمام گوشی را کاملا محافظت میکنند و جلوه و جذابیت بیشتری هم گوشی میدهند.   

گلس ضد خش یا scratch free گرین لاین علاوه بر ضد ضربه و ضد خش بودن، یک گلس سه بعدی بی نظیر است.

برای خرید این محصول اینجا را کلیک کنید.

گلس آنتی رفلکس ترنسپرنت Anti Reflective Transparent

این گلس فوقالعاده علاوه بر داشتن تمامی قابلیت های استیو ساده دارای خاصیت آنتی رفلکس نیز میباشد که به جذابیت آن اضافه میکند.

همه ما با دیدن صفحه نمایش خود در روز های آفتابی مشکل داریم، در نور آفتاب مستقیم، بازتاب نور از صفحه گوشی جلوی دیدمان را می گیرد و یا شفافیت رنگ های صفحه را کم میکند، اما با این گلس فوقالعاده دیگر به این مشکل بر نخواهید خورد!

ترنسپرنت Transparent

شفاف بودن و HD clear یا ترنسپرنت بودن گلس به این معنیست که در در کیفیت صفحه هیچ تاثیری نمیگذارد و صفحه شما با صفحه بدون گلس تفاوتی نمیکند.

آنتی رفلکس Anti reflective

آنتی رفلکس یا آنتی گلیر به معنی ضد بازتاب نور است .

همانطور که می دانید برای دیدن اجسام، نور باید از یک منبع نوری به آن تابیده شود و بعد به چشم ما منعکس شود تا ما آن جسم را ببینیم.

صفحه نمایش تمام گوشی ها در نور زیاد و مستقیم، تور را کاملا مستقیم به چشم ما بازتاب میدهند که باعث کمرنگ شدن وضوح تصویر و رنگ های صفحه نمایش میشون و یا برای دیدن محتویات صفحه به مشکل میخوریم.

گلس آنتی رفلکس این مشکل بازتاب نور را به حد بسیار زیادی از بین میبرد! به طوری که دیگر در پرنور ترین حالت هوا، روز های آفتابی و یا زیر نور مستقیم خورشید هم مشکلی با دیدن صفحه نمایش خود نخواهید داشت!

محافظ آنتی رفلکس یا آنتی گلیر بازتاب نور را به حداقل رسانده و عبور نور را تا 99 درصد ممکن می سازد.

گلس های گرین لاین علاوه بر ضد ضربه و ضد خش بودن با مقاومت بالای 9H با خاصیت شفافیت و آنتی گلیر بودن یکی از بهترین انتخاب ها برای صفحه نمایش شما هستند. 

این گلس فوقالعاده نیز در 2 سایز (6.1)  اینچ و (6.7) اینچ موجود است که هم برای Iphone 13/13 pro  قابل خرید است و هم برای iphone 13 pro max.

برای خرید این محصول اینجا را کلیک کنید.

پک قاب و گلس 360 درجه 4 عددی 4in 1 Protection Pack

مطمعنا همه خواستار گلس و قاب خوب برای محافظت از موبایلمان هستیم،

پک قاب و گلس 360 درجه 4 عددی گرین لاین یکی از بهترین انتخاب ها برای آیفون داران است.

این پک 4 عددی شامل یک قاب یک گلس یک برچسب پشت و محافظ لنز دوربین میباشد.

قاب ضد شوک و ضد ضربه تست شده و بسیار مقاوم است که در آن از تکنولوژی shock absorbtion استفاده شده. یعنی به هنگام فشار و یا برخورد، فشار یا به اصطلاح شوک وارد شده را قاب به خود جذب میکند و جلو وارد شدن فشار و ضربه را به موبایل میگیرد.

شفافیت HD

شفاف بودن و HD clear  بودن محافظ به این معنیست که در در کیفیت لنز و دوربین هیچ تاثیری نمیگذارد و نتیجه عکس با لنز بدون محافظ تفاوتی نمیکند.

AR Coating  یا آنتی رفلکس بودن

آنتی رفلکس به معنی ضد بازتاب نور است.همانطور که می دانید برای دیدن اجسام، نور باید از یک منبع نوری به آن تابیده شود و بعد به چشم ما منعکس شود تا ما آن جسم را ببینیم.

عدسی های عادی بخشی از این نور را در خود ذخیره یا منعکس می کنند که این باعث می شود وضوح تصویر کم شود. آنتی رفلکس روی عدسی، باعث می شود تا تمامی نور تصاویر از عدسی عبور کرده و ما تصویر با وضوح رنگ بالاتری داشته باشیم.

محافظ آنتی رفلکس بازتاب نور را به حداقل رسانده و عبور نور را تا 99 درصد ممکن می سازد.

محافظ لنز های (گلس های) گرین لاین علاوه بر ضد ضربه و ضد خش بودن با مقاومت بالای 9H با خاصیت شفافیت و آنتی گلیر بودن یکی از بهترین انتخاب ها برای لنز های شما هستند.

سه بعدی بودن این پک نیز باعث میشود حتی کوچک ترین نگرانی دیگر از بین برود.

برای خرید این محصول اینجا را کلیک کنید.

محافظ لنز  Iron Camera Lens 13 Pro / 13 ProMax

همانطور که میدانید لنز های آیفون 13pro / 13ProMax به علت برجستگی به محافظت و دقت بالاتری برای نگهداری نیاز دارند، یکی از  راه های صحیح محافظت از آنها گلس لنز های بی نظیر گرین لاین است.

این محافظ دور تا دور لنز قرار میگیرند و از شکستگی، ترک و خط و خش جلوگیری میکنند.

اما اگر در کیفیت تصویر و دوربینمان تاثیر بگذارند چی ؟

گرین لاین به راحتی این مشکل را با دو قابلیت جذاب حل کرده!

سوپر ترنسپرنت Super Transparent

شفاف بودن و HD clear یا سوپر ترنسپرنت بودن محافظ به این معنیست که در در کیفیت دوربین هیچ تاثیری نمیگذارد و نتیجه عکس با لنز بدون محافظ تفاوتی نمیکند.

آنتی گلیر Anti Glare

آنتی رفلکس یا آنتی گلیر به معنی ضد بازتاب نور است .

همانطور که می دانید برای دیدن اجسام، نور باید از یک منبع نوری به آن تابیده شود و بعد به چشم ما منعکس شود تا ما آن جسم را ببینیم.

 لنز های عادی بخشی از این نور را در خود ذخیره یا منعکس می کنند که این باعث می شود وضوح تصویر کم شود. آنتی گلیر روی لنز، باعث می شود تا تمامی نور تصاویر از لنز عبور کرده و ما تصویر با وضوح رنگ بالاتری داشته باشیم.

 محافظ آنتی رفلکس یا آنتی گلیر بازتاب نور را به حداقل رسانده و عبور نور را تا 99 درصد ممکن می سازد.

محافظ لنز های (گلس های) گرین لاین علاوه بر ضد ضربه و ضد خش بودن با مقاومت بالای 9H با خاصیت شفافیت و آنتی گلیر بودن یکی از بهترین انتخاب ها برای لنز های شما هستند.

از این محافظ لنز دو مدل موجود میباشد که میتوانید در سایت ببینید و انتخاب کنید.

برای خرید این محصول اینجا را کلیک کنید.

گلس واچ سه بعدی ضد خش و شوک 3D Watch Series

این گلس بی نظیر در دو سایز 41mm و 45mm موجود میباشد.

برای محافظت از صفحه نمایش ساعت یکی از بهترین محصولات این گلس است. با خاصیت سه بعدی بودن دور تا دور ساعت را میپوشاند و حفاظت میکند، همچنین ضد ضربه و ضد خش بودن آن باعث میشود احتمال آسیب تا حد بسیار زیادی پایین آید.

امیدوارم این مطالب برایتان مفید واقع شده باشند و از خواندن آنان لذت برده باشید.

برای خرید این محصول اینجا را کلیک کنید.

ثبت دیدگاه