Warning: Undefined array key "HTTP_ACCEPT_ENCODING" in /home/dastre/domains/dastresi.com/public_html/index.php on line 1
معرفی ساعت هوشمند آمیزفیت تی رکس پرو Amazfit T-Rex Pro
پروفایل
معرفی ساعت هوشمند آمیزفیت تی رکس پرو Amazfit T-Rex Pro
معرفی و بررسی ساعت هوشمند مقاوم و نظامی آمیزفیت تی رکس پرو
پرهام پیمانی 2 مرداد 1401 361 بازدید

آمیزفیت تی رکس پرو

غریزه خود را کاوش کنید

سرسختی درجه نظامی -ضد آب نوع 10ATM – ندازه گیری اشباع اکسیژن خون

استقامتی باور نکردنی

شکل آمیزفیت تی رکس پرو سخت و محکم با زوایای مشخص است. با گذراندن ۱۵ آزمون نظامی درجه یک در ارتش آمریکا، این ساعت می تواند با شما در میان بیابان های داغ، جنگل های بارانی مرطوب و یخچال های طبیعی قطبی مبارزه کند. شاهد استقامتی باشید که بتا به حال هیچ کجا ندیده اید.

سختی از درون به بیرون

Amazfit T-Rex Pro ترکیبی عظیم از کاربردی بودن، قدرت و راحتی است.

قاب بیرونی ساعت تحت یک فرآیند پاشش فلزی قرار می گیرد که بافت غنی بدنه سبک 60 گرمی ساعت را افزایش می دهد.  

وضوح صفحه نمایش ۱.۳ اینچی رنگی AMOLED HD با قابلیت صفحه همیشه روشن آن تضمین می کند که مجبور نیستید فعالیت خود را برای بررسی اطلاعات مهم متوقف کنید. 

Amazfit T-Rex Pro با یک بند سیلیکونی سازگار با پوست با طراحی عرق‌گیر همراه است تا از خشک و راحت ماندن آن اطمینان حاصل کند. 

شریک واقعی شما در اکتشاف

به جاده بروید و با هر آنچه که پیش آمد روبرو شوید

 Amazfit T-Rex Proیک شریک اکتشافی سطح بالا است که از چهار سیستم ماهواره ناوبری جهانی پشتیبانی می کند.

ضد آب نوع 10ATM یعنی مقاوم در برابر فشار آب تا عمق ۱۰۰ متر!

سیستم اندازه گیری اشباع اکسیژن خون

ردیاب و متخصص آب و هوا

تحت نظر داشتن طلوع و غروب خورشید

نمایشگر فاز فعلی ماه

 قطب نما و فشارسنج وارتفاع سنج

 عمر باتری 18 روزه فوق العاده با استفاده معمولی

 و بیش از 100 حالت مختلف ورزشی. 

 

ناشناخته را کاوش کنید

چهار سیستم ماهواره ای ناوبری جهانی پشتیبانی شده موقعیت یابی سریع را با دقت بالایی ارائه می دهند. مهم نیست کجا می روید، همیشه می دانید کجا هستید و هیچوقت گم نمی شوید.

سوار بر جزر و مد

Amazfit T-Rex Pro با درجه 10 ATM در برابر آب تا عمق 100 متری مقاوم است، بنابراین می توانید با هم موج سواری کنید، شنا کنید یا دنیای مرموز زیر آب را کاوش کنید. 

صعود ایمن با اندازه گیری اشباع اکسیژن خون

در مناطق مرتفع، هر متری که به سمت بالا حرکت می کنید با چالش های بزرگتری همراه است. بنابراین Amazfit T-Rex Pro هر زمان که تشخیص دهد تغییرات عمده ارتفاع را تجربه می کنید به شما هشدار می دهد و از شما می خواهد که آزمایش اشباع اکسیژن خون را انجام دهید.

این آزمایش را خودتان نیز می توانید هر زمان که احساس ناراحتی کردید انجام دهید تا بهتر از بدن خود محافظت کنید. 

 

هر حرکت خود را دنبال کنید

Amazfit T-Rex Pro دارای بیش از 100 حالت ورزشی است و می تواند برای نظارت بر داده های مهم مانند ضربان قلب هنگام تمرین، مسافت طی شده، سرعت حرکت و کالری سوزانده شده در زمان واقعی برای اکثر حالت های ورزشی مورد استفاده قرار گیرد تا به شما در ردیابی و بهبود وضعیت و عملکرد ورزشی خود کمک کند. 

 

FirstBeat

الگوریتم FirstBeat ™ داده های تخصصی مانند حداکثر اکسیژن دریافتی ، زمان بازیابی کامل و بار تمرینی را ارزیابی می کند تا دستاوردهای شما را پس از هر چالش تعیین کند.

 

ExerSense

آخرین الگوریتم تشخیص تمرین ExerSense توسعه یافته توسط خود ما به طور خودکار هشت حالت ورزشی را تشخیص می دهد و داده های مربوط به تمرین را ثبت می کند.

با نظارت بر ضربان قلب، پیشرفت خود را حفظ کنید

Amazfit T-Rex Pro نظارت 24 ساعته ضربان قلب را ارائه می دهد و قادر است هشدارهای فوری برای ضربان قلب بالا ارائه دهد.

سلامت قلب اولویت اصلی است، بنابراین Amazfit T-Rex Pro شما همیشه آن را ردیابی می کند و همچنین می تواند تغییرات ضربان قلب شما (HRV) را در طول روز ثبت کند تا سطح استرس شما را کنترل کند.

یادگیری آرامش اولین گام برای محافظت از سلامتی شماست.

 

ارزیابی های شخصی شده را با PAI دریافت کنید 

PAI یک سیستم ارزیابی سلامت است که از یک الگوریتم برای تبدیل اطلاعات پیچیده مانند ضربان قلب، مدت زمان فعالیت و سایر داده‌های سلامت به یک مقدار عددی واحد برای هر کاربر استفاده می‌کند.

 سیستم ارزیابی سلامت PAI از اکثر حالت‌های تمرین، صرف‌نظر از زمان یا مکان پشتیبانی می‌کند، و علاوه بر این، یک ارزیابی سلامت سفارشی برای هر کاربر ایجاد می‌کند تا تجربه کاربری شخصی‌سازی شده را ارائه دهد.

 

استراحت خود را با نظارت بر کیفیت خواب درک کنید

کیفیت خواب برای سلامتی ضروری است، بنابراین Amazfit T-Rex Pro به عنوان دستیار خواب شخصی شما عمل می کند.

 این ساعت می‌تواند حالت‌های مختلف خواب را تشخیص دهد - مانند مراحل خواب سبک، عمیق و REM، و همچنین چرت‌های روزانه، و هرگونه مشکل تنفسی احتمالی را در طول خواب نظارت می‌کند. 

 

دستیار شخصی نهایی شما

Amazfit T-Rex Pro شما را از هرگونه پیامک یا تماس دریافتی، آلارم ها و رویدادهای برنامه ریزی شده مطلع می کند تا از از دست دادن اطلاعات مهم جلوگیری کند.

همچنین می تواند به راحتی از طریق بلوتوث پخش موسیقی را در تلفن همراه خود کنترل کند تا بتوانید در حین حرکت از لیست پخش مورد علاقه خود لذت ببرید.

ثبت دیدگاه