Warning: Undefined array key "HTTP_ACCEPT_ENCODING" in /home/dastre/domains/dastresi.com/public_html/index.php on line 1
نقد و بررسی هندزفری دورگردنی انکر SoundCore Life U2
پروفایل
نقد و بررسی هندزفری دورگردنی انکر SoundCore Life U2
هر چه باید در مورد هندزفری دورگردنی لایف ع ۲ انکر بدانید
پرهام پیمانی 10 مرداد 1401 725 بازدید

هندزفدی بلوتوثی Life U2محصولی با کیفیت است که توسط برند ساندکور (یکی از زیر مجموعه برند انکر) تولید و روانه بازار شده است.

این هندزفری دورگردنی فوق العاده برای استفاده در هر موقعیتی مناسب و کارآمد است. 

این هدفون با قطر درایو 10 میلی‌متری صدایی باکیفیت و بیس مناسب را برایتان  به همراه دارد. این محصول با کیفیتدارای گواهینامه IPX7 است که نشان دهنده ضدآب بودن آن است. بنابراین حتی در روز های بارانی می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید و لذت ببرید.

سری های سیلیکونی Life U2 نیز خاصیت آهنربایی دارند و با اتصال دو گوشی به صورت مگنتی به یکدیگر در زمان‌های عدم استفاده از هندزفری، از گره خوردن آن جلوگیری کنید.

باتری قوی

هندزفری بلوتوثی U2 دارای یک باتری داخلی ۵۰۰ میلی آمپر ساعتی قویست که می تواند در دو ساعت به شارژ کامل رسیده و تا ۲۴ ساعت به سما امکان استفاده دهد و برای شما شارژ نگه دارد. پورت شارژ این محصول بر روی بدنه گردنی آن قرار دارد و می توانید به راحتی با یک کابل Type-C آن را شارژ کنید.

همیشه شیک باشید

این هندزفری بی نظیر با طراحی ارگونومیک، بسیار ظریف، سبک و زیبا با رنگ مشکی جدا از کارآمد بودن، بسیار شیک و جذاب است و با هر لباس و هر رنگی می توانید از آن استفاده کنید.

همچنین مگنتی بودن سری های آن از به هم ریختگی آن در مواقع عدم استفاده جلوگیری می کند. 

 

انعطاف پذیری

این هندزفری در قسمت گردنی کاملا انعطاف پذیر و نرم طراحی شده به طوری که به هیچ عنوان موجب اذیت شدن گردن شما نمیشود و دوی گردن شما سنگین نمیشود و به نرمی به روی گردن شما قرار می گیرد.

در مواقع خم شدن نیز دچار مشکل و یا خرابی نمی شود و می توانید به راحتی از آن استفاده کنید و یا در صورت لزوم از قسمت گردن آن را جمع کنید.

نویز کنسلینگ

این هندزفری همچنین مجهز به قابلیت نویز کنسلینگ می باشد که ارزش آن را چند برابر می کند.

نویز کنسلینگ چه در گوش دادن موسیقی و چه در هنگام مکالمه، با از بین بردن صدا های اضافی اطراف یا به اصطلاح نویز ها، کیفیت موسیقی یا مکالمه شما را به طور چشم گیری افزایش می دهد.

به کمک نویز کنسلینگ این هندزفری، حتی هنگام رانندگی با موتور هم از آن استفاده کنید و نگران صداهای مزاحم اطراف نباشید.

این قابلیت هنگام مکالمه نیز باعث می شود هم صدای شما واضح تر به طرف دیگر مکالمه برشد و هم شما صدای واضح تری بشنوید.

 

  • مجهز به درایور های 10 میلی متری با بیس قوی

 

  • مجهز به جدیدترین نسل بلوتوث نسخه 5.0

 

  • مجهز به درگاه شارژ USB-C

 

  • تنها با 5 دقیقه شارژ کردن آن به مدت 120 دقیقه از آن بطور مداوم استفاده نمایید.

 

  • استاندارد ضد آب IPX7

 

 

ثبت دیدگاه