Warning: Undefined array key "HTTP_ACCEPT_ENCODING" in /home/dastre/domains/dastresi.com/public_html/index.php on line 1
۸ مورد از بهترین کابل شارژ ارزان برای موبایل شما
پروفایل
راهنمای خرید کابل شارژ ارزان
اوژن استوار 25 آبان 1402 83 بازدید

کابل شارژ کابلی است که برای اتصال دستگاه‌های الکترونیکی به منبع تغذیه و شارژ استفاده می‌شود. این کابل‌ها عموماً از جنس سیم‌های رسانا بسیار ریز تشکیل شده‌اند که دارای اتصالات مناسبی برای اتصال به دستگاه‌های مختلف هستند. کابل‌های شارژ معمولاً دارای یک سری USB معمولی هستند که می‌توان آنها را به پورت USB در رایانه، آداپتور شارژ، پاوربانک و سایر منابع تغذیه مشابه متصل کرد. سر دیگری از کابل شارژ ممکن است برای اتصال به دستگاه مورد نظر مانند تلفن همراه، تبلت، دوربین و سایر دستگاه‌های الکترونیکی استفاده شود. سرهای اتصال دستگاه‌ها معمولاً به صورت میکرو یو‌اس‌بی (Micro USB)، یو‌اس‌بی سی (USB-C) یا لایتنینگ (Lightning) می‌باشند، که هرکدام با نوع خاصی از دستگاه‌ها سازگار هستند. کابل‌های شارژ نقش مهمی در امداد و شارژ دستگاه‌های الکترونیکی بازی می‌کنند و امکان انتقال برق و اطلاعات را فراهم می‌کنند. در ادامه به معرفی چند مدل کابل شارژ ارزان قمیت می‌پردازیم.


کابل شارژ USB به تایپ سی موکسوم 1 متری مدل Moxom CC77

کابل شارژ USB به تایپ سی موکسوم 1 متری مدل Moxom CC77 یک کابل شارژ ارزان قیمت است که ویژگی‌های زیادی را در دل خود جای داده است و به یک محصول پر طرفدار تبدیل شده است. روکش این کابل کنفی است و همین امر باعث شده است که مقاومت بالایی در برابر ضربه و کشش داشته باشد. پوشش کنفی اجازه نمی‌دهد به سیم‌ها و ساختار داخلی کابل آسیب وارد شود و همین امر می‌تواند به عنوان یک نکته مثبت در نظر گرفته شود. مسئله دیگری که باید در رابطه با کابل تایب سی موکسوم بدانید این است که این کابل از قابلیت فست شارژینک پشتیبانی می‌کند و در نتیجه می‌تواند جریان الکتریسیته را با سرعت بالا به گوشی و یا هر دیوایس دیگری که به آن متصل است برساند.

کابل شارژ USB به تایپ سی گیمینگ 2 متری مک دودو مدل Mcdodo 6391

کابل شارژ USB به تایپ سی گیمینگ 2 متری مک دودو مدل Mcdodo 6391 یک کابل شارژ ارزان قیمت دیگر است که این روزها در بازار مورد توجه قرار گرفته است. این کابل نیز از یک پوشش کنفی درست شده است که به خوبی می‌تواند از مدارهای داخلی محافظت کند و اجازه نمی‌دهد که ضربه و فشار به آن آسیب وارد کند. همچنین، باید بدانید کابل کنفی اجازه نمی‌دهد که کابل در هم گره بخورد و این مسئله باعث می‌شود که نگهداری از کابل بسیار ساده‌تر باشد. در قسمت کانکتور تایپ سی کابل شارژ مک دودو یک نور LED سبز رنگ وجود دارد که وقتی که USB را به شارژر دیواری متصل می‌کنیداین LED روشن می‌شود و ظاهر بسیار زیبا و دست داشتنی را به وجود می‌آورد. طول 2 متری این کار به راحتی به شما اجازه حرکت می‌دهد و دیگر نباید در یک محدوده کوچک دیوایس خود را به این کابل وصل کنید.

کابل شارژ کوتاه USB به میکرو یو اس بی 30 سانتی اوی مدل Awei Cl-10

از جمله محصولاتی که به عنوان کابل شارژ ارزان شناخته می‌شود کابل شارژ کوتاه USB به میکرو یو اس بی 30 سانتی اوی مدل Awei Cl-10 است. ساختار کنفی این کابل باعث شده است به راحتی در برابر فشار و کشش مقاوم باشد. اگر بر حسب تصادف این کابل در شرایطی قرار گیرد که کشیده شود، باید بدانید روکش کنفی به خوبی از آن محافظت می‌کند و اجازه نمی‌دهد که به مدارهای داخلی آن آسیب‌های جدی وارد شود. همچنین، پوشش کنفی اجازه نمی‌دهد که کابل در هم تنیده گردد. اگر شما این کابل را در کیف خود قرار دهید، پس از خروج از کیف سریعا به حالت اولیه خود باز می‌گردد و شما درگیر باز کردن گره‌های آن نخواهید شد. وزن این کابل بسیار سبک است و بر اساس اصول استاندارد طراحی شده است.

کابل شارژ USB به میکروUSB مک دودو 1.5 متری مدل Mcdodo 5910

کابل شارژ USB به میکروUSB مک دودو 1.5 متری مدل Mcdodo 5910 یکی دیگر از انواع کابل شارژ ارزان قیمت است که در اینجا به آن اشاره می‌کنیم. این کابل 150 سانتیمتر بلندی دارد و این مسئله به قابلیت‌های ویژه آن افزوده است. کابل مک دودو همانند کابل‌های دیگری که در بالا به آن اشاره کردیم دارای ساختار کنفی است و این ساختار کنفی از مدارهای داخلی به خوبی محافظت می‌کند و در نتیجه همین امور آن را به یک محصول ویژه تبدیل کرده‌اند.


کابل شارژ دو سر تایپ سی بیسوس کافول 60 واتی 1 متری مدل Baseus Cafule

کابل شارژ دو سر تایپ سی بیسوس کافول 60 واتی 1 متری مدل Baseus Cafule یک کابل شارژ ارزان قیمت است که دارای ویژگی‌های بسیار زیادی است. زمانی که به این کابل نگاه می‌کنید متوجه می‌شوید که ساختاری بسیار ساده دارد و این موضوع می‌تواند برای کسانی که به دنبال محصولات مینیمال و ساده هستند بسیار مهم باشد. از طرف دیگر، ساختار کابل بیسوس بسیار مقاوم است و در صورت کشش و یا فشار از بین نمی‌رود و یا آسیب نمی‌بیند. این کابل از جریان برق تا 3 آمپر محافظت می‌کند و می‌تواند جریان برق را به صورت کامل به درون دیوایسی ارسال کند که به آن متصل است. پشتیبانی از فست شارژینگ قابلیت دیگری است که این کابل دارد. با توجه به قابلیت فست شارژینگ جریان الکتریسیته به صورت سریع و در یک جریان ساده و بدون نوسان وارد دیوایس می‌شود و همین امر آن دیوایس را سریعا شارژ می‌کند.

کابل شارژ USB به میکروUSB جلیکو 1 متری مدل Jellico KDS60

کابل شارژ USB به میکروUSB جلیکو 1 متری مدل Jellico KDS60 نوعی کابل شارژ ارزان قیمت است که این روزها مورد توجه قرار گرفته است. این کابل هم برای شارژ استفاده می‌شود و هم قابلیت انتقال دیتا را داراست. در نتیجه، شما با خرید این کابل شارژ می‌توانید به یک محصول چند کاره دسترسی داشته باشید که این مسئله منافع زیادی را برای شما به همراه دارد. ساختار این کابل نیز کنفی است و از آسیب به مدارهای داخلی جلوگیری می‌کند و از طرف دیگر اجازه نمی‌دهد که کابل در هم تنیده شود. با توجه به تمامی این موارد شما می‌توانید به راحتی این کابل را خریداری کنید و از مزیت‌های ویژه آن بهره مند شوید.

کابل شارژ لایتنینگ 90 درجه ای 1 متری لجند بیسوس مدل Baseus Legend Series

کابل شارژ لایتنینگ 90 درجه ای 1 متری لجند بیسوس مدل Baseus Legend Series به عنوان کابل شارژ ارزان قیمت شناخته شده است و امروزه در میان کسانی که به دنبال یک کابل شارژ ایده‌آل هستند طرفداران بسیار زیادی دارد. طول این کابل برابر با یک متر است و محدوده قابل توجهی را پوشش می‌دهد. در نتیجه، در زمان استفاده از این کابل نباید نگران کوتاهی سیم آن باشید. همچنین، جنس این کابل کنفی است و از هم پیچ خوردن سیم جلوگیری می‌کند. وزن آن نیز استاندارد است و شما می‌توانید خرید یک کالای مناسب را تجربه کنید.

کابل شارژ USB به تایپ سی 33 واتی توربو شارژ اصلی شیائومی مدل Xiaomi

کابل شارژ USB به تایپ سی 33 واتی توربو شارژ اصلی شیائومی مدل Xiaomi نوع دیگری از کابل شارژ ارزان قیمت است که شما می‌توانید با خرید آن به یک کابل مناسب برای تامین نیازهای اولیه خود دسترسی داشته باشید. طول این کابل یک متر است و فضای قابل قبولی را پوشش می‌دهد. همچنین، این کابل رویه مقاومی دارد و از مواد پلاستیکی در روکش آن به کار رفته‌اند که از مدارهای داخلی این کابل محافظت می‌کند.

آیا کابل شارژ ارزان ارزش خرید دارد؟

زمانی که صحبت از کابل شارژ ارزان می‌شود برخی از افراد به این موضوع فکر می‌کنند که این کابل‌ها بی کیفیت هستند. باید بدانید این تفکر کاملا اشتباه است و اگر شما کابل شارژ ارزان خود را از مراکز معتبر تهیه کنید، آنها کیفیت بالایی خواهند داشت. زمانی که قیمت کابل شارژ کاهش پیدا می‌کند، در واقع، بخشی از قابلیت‌های آن حذف شده است و تنها قابلیت‌های مهم را داراست. هر چقدر بیشتر برای خرید کابل شارژ هزینه کنید، به همان اندازه کابل شارژ شما هزینه بیشتری خواهد داشت. بنابراین، در صورتی که بودجه شما محدود است، می‌توانید به راحتی کابل‌هایی را خریداری کنید که هزینه پایینی دارند و برای شما مناسب هستند.

سخن پایانی

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد معرفی انواع کابل شارژ ارزان قیمت در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده‌اید برندهای متنوعی وجود دارند که این کابل‌ها را با قیمت مقرون به صرفه به شما ارائه می‌دهند. برای خرید باید به مراکز معتبر مراجعه نمایید. اگر کابل شارژ مورد نیاز خود را از سایت دسترسی دریافت کنید، ضمانت نامه به شما ارائه می‌شود و به شما اطمینان می‌دهد تمامی استانداردها در ساخت آن رعایت شده‌اند.

 

ثبت دیدگاه