Warning: Undefined array key "HTTP_ACCEPT_ENCODING" in /home/dastre/domains/dastresi.com/public_html/index.php on line 1
چگونه جلوی افتادن Airpod را از گوشمان بگیریم؟
پروفایل
چگونه جلوی افتادن Airpod را از گوشمان بگیریم؟
hosein ramezannia 21 آذر 1402 223 بازدید

چگونه جلوی افتادن Airpod را از گوشمان بگیریم؟ این یکی از سوالاتی است که برای افراد زیادی پیش می‌آید. افتادن Airpod مشکلی است که تقریبا برای همه رخ داده است و تمامی افراد به دنبال راهکار ثابت ماندن ایرپاد در گوش هستند. به ویژه اگر بخواهید از ایرپاد در زمان ورزش و یا دویدن استفاده کنید، این مشکل می‌تواند برای شما عذاب‌آور باشد و حتی ممکن است دیگر در زمان ورزش از ایرپاد استفاده نکنید.

آیا مشکل از ساختار ایرپادهای اپل است؟

وقتی صحبت از افتادن Airpod از گوش می‌شود و افراد به دنبال راهکار ثابت ماندن ایرپاد در گوش هستند، این سوال مطرح می‌شود آیا اشکال از ایرپادهای اپل است و چرا تا به حال این کمپانی تلاش نکرده است این مشکل را رفع کند. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که اولا افتادن Airpod از گوش یک امر کاملا طبیعی است که ممکن است برای تمامی افراد رخ دهد. کمپانی اپل به عنوان یک کمپانی پیشرو در تمامی این سال‌ها تلاش کرده است که ایرپادهای خود را سازگار با گوش طراحی کند. اما این امر اجتناب ناپذیر است. با توجه به این موضوع که نژادهای انسانی با یکدیگر متفاوت هستند، جای تعجب نیست که این مشکل وجود داشته باشد. زیرا ساختار گوش هر فرد با فرد دیگر متفاوت است و نمی‌توان یک راهکار کلی برای آن پیشنهاد داد.

سال‌ها تلاش برند اپل باعث شده است که امروزه به یک قالب کلی دست پیدا کند و در نتیجه همین امر باعث می‌شود که این ایرپادها برای گوش بخش زیادی از افراد مناسب باشد، اما هنوز عده‌ای با مشکل افتادن Airpod از گوش دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

روش‌های مناسب برای جلوگیری از افتادن Airpod از گوش

اکنون بهتر است برخی از راهکارهایی را به شما معرفی کنیم که باعث می‌شود ایرپاد در گوش شما به خوبی بماند و این مسئله به شما کمک می‌کند حس بهتری را تجربه کنید.

راهکار شماره 1، چرخاندن ایرپاد در گوش

یکی از بهترین راهکارایی که برای جلوگیری از افتادن ایرپاد از گوش وجود دارد یک روش قدیمی است که افراد زیادی با آن آشنایی دارند. در این روش، فرد ایرپاد را درون گوش خود قرار می‌دهد و سپس آن را می‌چرخاند. چرخش ایرپاد در گوشی باعث می‌شود که به خوبی با ساختار گوش سازگار شود و در نتیجه دیگر دچار مشکل افتادن نمی‌شود. زمانی که ایرپاد را در گوش خود می‌گذارید بهتر است آن را به بخش غضروفی گوش قلاب کنید.

راهکار شماره 2، استفاده از چسب ابری

یکی دیگر از راهکارهایی که برای جلوگیری از افتادن ایرپاد پیش روی شما قرار دارد استفاده از چسب لاستیکی است. چسب لاستیکی از جمله چسب‌هایی است که باعث اتصال ایرپاد به گوشی می‌شود. به این مسئله داشته توجه داشته باشید که ساختار داخلی گوش مرطوب است و شما نمی‌توانید از هر نوع چسبی استفاده کنید. اما چسب لاستیکی در برابر رطوبت مقاوم است و طول عمر بالایی دارد. در نتیجه، شما می‌توانید برای مدت طولانی از این چسب بر روی ایرپاد استفاده کنید و آن را داخل گوش خود فیکس نمایید؟

آیا این چسب حساسیت‌زا است؟

افرادی که پوست حساسی دارند و یا دائما دچار آلرژی‌های پوستی می‌شوند در این باره نگران هستند، آیا چسب لاستیکی که در ایرپاد نصب می‌شود حساسیت‌زاست. بهتر است بدانید این روش سالیان زیادی است که توسط افراد مختلفی به کار برده شده است و هنوز هیچ‌گونه حساسیت و یا مشکل حادی برای سلامتی گزارش نشده است. با وجود این، باید بدانید ممکن است این چسب در برخی از موارد باعث بروز حساسیت شود. با توجه به این موارد، در صورتی که پس از استفاده از این روش احساس کردید که گوشتان به خارش افتاده است و یا حس بدی دارید، بهتر است دیگر از این روش استفاده نکنید و به سراغ روش‌های دیگر بروید.

خرید روکش DamonLight

یکی دیگر از مواردی که به شما کمک می‌کند از افتادن Airpod از گوش جلوگیری نماید استفاده از روکش DamonLight است. این روکش جنس سیلیکونی دارد و به خوبی ایرپاد را پوشش می‎دهد. با توجه به این مسئله که سیلیکون ضد لغزش است، زمانی که آن را بر روی ایرپاد قرار می‎دهید و سپس ایرپاد را در گوش می‌گذارید، دیگر از گوش نمی‌افتد. سیلیکون ضد حساسیت است و کسانی که نگران هستند که ممکن است بر روی گوششان حساسیت به وجود بیاید، به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند.

در کنار خرید این روکش، شما می‌توانید استفاده از روکش AirPod Covers را نیز مد نظر قرار دهید. این روکش می‌تواند به خوبی سطح ایرپاد را پوشش دهد و میزان تطبیق‌پذیری آن با ایرپاد به حدی زیاد است که هرگز باعث تمایز در رنگ نمی‌شود. در واقع، زمانی که شما این روکش را روی آن قرار می‌دهید کسی متوجه نمی‌شود شما از روکش استفاده کرده‌اید. البته باید ضخامت آن در مقایسه با روکشی که در بالا گفتیم بیشتر است. همچنین، نکته بسیار مهم این است زمانی که می‌خواهید ایرپاد را شارژ کنید، باید روکش را خارج سازید، در غیر اینصورت ممکن است شارژ نشود.

استفاده از پوشش EarBuddyz

روش دیگری که برای جلوگیری از افتادن Airpod از گوش مد نظر قرار دارد استفاده از پوشش EarBuddyz است. این روکش ( که زیاد استفاده از آن رایج نیست و شاید به سختی بتوانید آن را پیدا کنید) مانند گیره در گوش عمل می‌کند و به خوبی به گوش متصل می‌شود و از آن جدا نمی‌شود. استفاده از این پوشش بسیار ساده است و بسیاری از افراد به این موضوع اشاره می‌کنند که عملکرد آن در مقایسه با روکش‌ها بسیار بهتر است.

سخن پایانی

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد راهکارهای جلوگیری از افتادن Airpod از گوش در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده‌اید راهکارهای متنوعی وجود دارند که به شما کمک می‌کنند ایرپاد را به خوبی در ساختار گوش خود قرار دهید. اگر شخصی از شما پرسید: چجوری ایرپاد از گوش نمیفته؟ بهتر است این راهکارها را پیش روی او قرار دهید تا با توجه به شرایط خود بهترین گزینه را انتخاب نماید. شما می‌توانید در فروشگاه دسترسی لوازم جانبی مورد نیاز خود را پیدا کنید و آنها را با قیمت و کیفیت بسیار مناسب سفارش دهید و مورد استفاده قرار دهید. کارشناسان اطلاعات تکمیلی را در اختیارتان قرار می‌دهند.

 

 

ثبت دیدگاه