Warning: Undefined array key "HTTP_ACCEPT_ENCODING" in /home/dastre/domains/dastresi.com/public_html/index.php on line 1
راهنمای خرید بهترین پاور بانک تا ۲ میلیون تومان
پروفایل
بهترین پاوربانک تا ۲ میلیون تومان
hosein ramezannia 28 آذر 1402 181 بازدید

پاوربانک یکی از محصولاتی است که این روزها خرید آن مد نظر قرار گرفته است. با توجه به این موضوع که افراد زیادی دارا گوشی هوشمند و یا تبلت هستند، جای تعجب نیست که به دنبال محصولی باشند تا بتوانند شارژ آنها را تامین کنند. اما زمانی که بودجه خرید پاور بانک محدود می‌شود، ممکن است خرید آن دشوار باشد. با توجه به این مسئله ابتدا باید بودجه را تعیین کنید و سپس به دنبال مدل‌هایی باشید که با بودجه شما همخوانی دارند و در پایان با مقایسه آنها بهترین مدل را انتخاب نمایید. اگر به دنبال بهترین پاور بانک تا 2 میلیون تومان هستید، در ادامه همراه ما باشید.

تا 2 میلیون چه پاوربانکی بخریم؟

برندهای معتبر زیادی هستند که پاوربانک‌های متعددی را به بازار عرضه می‌کنند. این محصولات دارای مشخصات فنی خاصی هستند. با شناخت این پاور بانک‌ها می‌توانید بهترین پاور بانک تا 2 میلیون تومان را تهیه کنید.


پاوربانک انرجایزر مدل UE30003PQ

پاوربانک انرجایزر مدل UE30003PQ به عنوان بهترین پاور بانک تا 2 میلیون تومان شناخته شده است. این پاور بانک دارای ظرفیت 30000 میلی‌آمپر ساعتی است که می‌تواند انواع گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها را به خوبی شارژ کند. همچنین، شما می‌توانید با استفاده از پاوربانک انرجایزر برای شارژ تبلت اقدام کنید. این پاور بانک به آن جهت نام بهترین پاور بانک تا 2 میلیون تومان را به خود اختصاص داده است که طراحی زیبایی دارد. وزن این محصول بسیار کم است و شما به راحتی می‌توانید آن را با خود حمل کنید.

برای ساخت بدنه این پاور بانک از پلاستیک ABS استفاده شده است. این پلاستیک در برابر ضربه مقاومت بالایی دارد و اگر به زمین پرتاب شود هرگز دچار شکستگی و یا خراش نمی‌شود. نحوه اتصالات بدنه و قطعات به گونه‌ای است که در شرایط سخت تاب‌آوری بالایی دارد. از ویژگی‌های دیگر این پاور بانک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

·      دارای دو خروجی USB

·       قابلیت شارژ سریع با جریان ۵ آمپری

·       نمایشگر دیجیتال نمایش اطلاعات شارژ

·       مجهز به سیستم حفاظتی در برابر نوسانات الکتریکی

·       اتصال کوتاه و گرمای زیاد

·      طراحی ارگونومیک و سبک


پاوربانک وایرلس شارژ 20000 میلی آمپر ویزارو مدل Vizzaro Magnetic 20K

یکی دیگر از محصولاتی که به عنوان بهترین پاور بانک تا 2 میلیون تومان در بازار موجود است پاوربانک وایرلس شارژ 20000 میلی آمپر ویزارو مدل Vizzaro Magnetic 20K است. این پاور بانک طراحی بسیار زیبا و چشمگیری دارد و شما می‌توانید به عنوان یک محصول زیبا و جذاب از آن استفاده نمایید. دو پورت USB و یک پورت میکرو USB بر روی بدنه این پاوربانک تعبیه شده است که این شرایط را به وجود می‌آورند که شما همزمان دستگاه‌های مختلف را با استفاده از آن شارژ نمایید. البته باید بدانید هر چقدر تعداد دستگاه‌هایی که به پاوربانک وصل می‌شوند کمتر باشد، به همان نسبت سرعت شارژ افزایش می‌یابد.

ظرفیت این پاور بانک برابر با 20000 هزار میلی آمپر است که قابلیت شارژ مناسبی دارد. رنگ این محصول مشکی است و افرادی که می‌خواهند از محصولات ساده استفاده کنند، با خیال راحت می‌توانند آن را سفارش دهند. اگر شما بهترین پاور بانک 2 میلیونی را از یک فروشگاه معتبر مانند فروشگاه دسترسی دریافت کنید، می‌توانید در زمان خرید گارانتی بگیرید. این گارانتی 6 ماهه است و به شما نشان می‌دهد تمامی استانداردها در ساختش رعایت شده‌اند.

از ویژگی‌های دیگر پاوربانک ویزارو می‌توان به قابلیت فست شارژینگ اشاره کرد. این قابلیت باعث می‌شود که دیوایس‌های شما در مدت زمان کوتاه ( بدون اینکه نوسانان جریان الکتریسیته به آنها آسیب وارد کند) شارژ شوند و این مسئله می‌تواند برای افرادی که به دنبال شارژ سریع هستند، اهمیت زیادی داشته باشد. مشخصات این پاور بانک در یک نگاه به شرح زیر هستند:

·      دو پورت USB و یک پورت میکرو USB بر روی بدنه

·      ظرفیت 20 هزار میلی آمپری

·      بدنه مقاوم

·      قابلیت پشتبانی از فست شارژینگ


پاوربانک 20000 میلی آمپر وایرلس مگ سیف 22.5  گرین موناکو مدل Green Gnmgmpb20kwh

یکی دیگر از پاوربانک‌هایی که به عنوان بهترین پاور بانک تا 2 میلیون تومان شناخته می‌شود پاوربانک 20000 میلی آمپر وایرلس مگ سیف 22.5  گرین موناکو مدل Green Gnmgmpb20kwh است. اولا، باید بدانید یکی از مهمترین مواردی که باعث شده است این پاوربانک مد نظر قرار گیرد مدل ساختار و طراحی آن است. این پاور بانک دارای گوشه‌های نیم‌دایره مانند است که حس انعطاف را انتقال می‌دهد. همچنین، رنگ سفید آن باعث شده است که جذابیتش دو چندان شود. متریال ABS این پاور بانک آن را به یک محصول مقاوم تبدیل کرده است و اجازه نمی‌دهد که رنگ سفید کثیفی و آلودگی محیط را جذب کند. پاور بانک مگ سیف دارای دو پورت خروجی USB-A و USB-C است.توان خروجی پورت‌ها برابر با 22.3 وات است.

در این پاوربانک از باتری لیتومی با کیفیت استفاده شده است که می‌توان 7 تا 8 بار گوشی شما را از صفر تا صد ( بدون اینکه شارژ شود) شارژ نماید. شما می‌توانید از پاوربانک مگ سیف برای شارژ کردن تبلت و یا لپ‌تاپ خود نیز استفاده نمایید. ظرفیت این پاور بانک برابر با 20000 میلی آمپر است که قابلیت قابل قبولی در پاوربانک‌ها به شمار می‌رود. در صورتی که شما این محصول را از فروشگاه دسترسی دریافت کنید، می‌توانید گارانتی 6 ماهه بگیرید. ویژگی‌های این پاوربانک در یک نگاه کلی به شرح زیر هستند:

·      طراحی مینیمال و زیبا

·      دارای دو پورت خروجی USB-A و USB-C

·      ظرفیت 20 هزار میلی آمپر

·      باتری با کیفیت و طول عمر بالا

·      بدنه مقاوم  


پاوربانک 20 هزار میلی آمپر ویزارو 22.5 واتی اتومیک مدل Vizzaro Atomic

یکی دیگر از محصولاتی که به عنوان بهترین پاور بانک تا 2 میلیون تومان شناخته می‌شود پاوربانک 20 هزار میلی آمپر ویزارو 22.5 واتی اتومیک مدل Vizzaro Atomic است. ظاهر این پاوربانک بسیار لوکس و زیباست و می‌تواند حس خوبی را در شما به وجود بیاورد. بر روی بدنه این محصول یک نمایشگر دیجیتالی وجود دارد که شارژ را به خوبی نمایش می‌دهد. همچنین، متریالی که در ساخت این پاوربانک به کار رفته است آن را به یک محصول مقاوم در برابر ضربه و فشار تبدیل کرده است.

ظرفیت 20 هزار میلی آمپری پاوربانک ویزارو باعث شده است که شما بتوانید 7 تا 8 بار گوشی‌های خود را با این پاور بانک شارژ کنید. این پاور بانک از قابلیت فست شارژینگ پشتیبانی می‌کند و دیوایس‌ها با سرعت بالایی شارژ می‌‎شوند. ویژگی‌های این پاور بانک در یک نگاه کلی به شرح زیر هستند:

·      بدنه مقاوم

·      ظاهر شیک و زیبا

·      ظرفیت 20 هزار میلی آمپری

·      دارای نمایشگر دیجیتال برای نمایش دادن میزان شارژ


پاوربانک 10000 میلی آمپر جویروم مدل Joyroom Jr-T012

پاوربانک 10000 میلی آمپر جویروم مدل Joyroom Jr-T012 از جمله محصولاتی است که در دسته بهترین پاور بانک تا 2 میلیون تومان قرار می‌گیرد. این پاور بانک دارای ظرفیت 10000 میلی آمپر است که ظرفیت مناسبی برای پاور بانک‎ها به شمار می‌رود. اما باید بدانید در مقایسه با  پاوربانک‌هایی که ظرفیت 20 تا 30 هزار میلی آمپری دارند، قدرت آن ضعیف‌تر است. بدنه پاور بانک جویروم بسیار مقاوم است و شما می‌توانید به راحتی در محیط کار و یا مسافرت‌ها آن را مورد استفاده قرار دهید.

پاور بانک جویروم یکی از محصولاتی است که بسیار خوش مدل است و به راحتی در دست قرار می‌گیرد. این محصول رنگ مشکی دارد و توانسته است ابهت و ساختار یک پاوربانک ایده‌آل را حفظ کند. پاور بانک جویروم از فست شارژرینگ پشتیبانی نمی‌کند، اما تکنولوژی‌هایی که در آن به کار رفته‌اند اجازه نمی‌دهند نوسان‌های جریان برق وارد گوشی و  یا تبلت شوند و در نتیجه باتری آنها آسیب نمی‌بیند. شما می‌توانید با خیال آسوده این محصول را تهیه کنید و از ویژگی‌های آن بهره‌مند شوید. همچنین، باید بدانید در صورتی که آن را از فروشگاه دسترسی تهیه کنید، گارانتی 6 ماهه دریافت می‌کنید. ویژگی‌های این پاوربانک در یک نگاه کلی به صورت زیر هستند:

·      ظرفیت 10 هزار میلی آمپر

·      بدنه مقاوم

·      وزن سبک و راحتی در حمل‌ونقل


پاوربانک 10000 میلی آمپر 20 واتی پاورولوژی مدل Powerology Ppbcha14

در ادامه معرفی بهترین پاور بانک تا 2 میلیون باید به پاوربانک 10000 میلی آمپر 20 واتی پاورولوژی مدل Powerology Ppbcha14 اشاره کنیم. این پاور بانک ظرفیت 10 هزار میلی آمپری دارد و می‌تواند به عنوان یک پاور بانک قابل قبول در مسافرت‌ها، محل کار و هر جا که به نیروی الکتریسیته دسترسی ندارید، مورد استفاده قرار گیرد. این محصول از فناوری پاوری دلیوری پشتیبانی می‌کند و سبب می‌شود دیوایس‌هایی که به آن متصل هستند، در یک زمان کوتاه شارژ شوند. سه پورت خروجی بر روی این پاور بانک تعبیه شده است و همین امر آن را به یک محصول ویژه تبدیل کرده است. ویژگی‌های دیگر این پاوربانک عبارتند از:

·      وزن سبک و قابل حمل

·      پشتیبانی از فست شارژینگ


پاوربانک 10000 میلی آمپر 35 واتی کریستالی پاورولوژی مدل Powerology Ppbcha24    

پاوربانک 10000 میلی آمپر 35 واتی کریستالی پاورولوژی مدل Powerology Ppbcha24 محصول دیگری است که به عنوان بهترین پاوربانک تا 2 میلیون تومان به شما معرفی می‌کنیم. این محصول بدنه کریستالی دارد و از لحاظ بصری می‌تواند حس خوبی را در بیننده به وجود بیاورد. وزن این پاوربانک بسیار سبک است و شما می‌توانید به راحتی در کیف آن را حمل کنید. دو پورت خروجی بر روی آن تعبیه شده است که باعث می‌شود شما بتوانید به صورت همزمان دو دیوایس را شارژ کنید. ویژگی‌های این پاوربانک در یک نگاه به شرح زیر هستند:

·      بدنه کریستالی

·      وزن سبک

·      دارای دو پورت خروجی

سخن پایانی

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد انواع بهترین پاور بانک تا 2 میلیون تومان در اختیار شما قرار دهیم. فروشگاه دسترسی انواع متفاوتی از پاوربانک‌ها را به شما ارائه می‌دهد. همچنین، شما می‌توانید در زمان خرید از این فروشگاه گارانتی 6 ماهه دریافت کنید.

ثبت دیدگاه