Warning: Undefined array key "HTTP_ACCEPT_ENCODING" in /home/dastre/domains/dastresi.com/public_html/index.php on line 1
خرید 10 مدل از بهترین کابل های لایتنینگ
پروفایل
خرید 10 مدل از بهترین کابل های لایتنینگ
hosein ramezannia 23 اردیبهشت 1402 331 بازدید

کابل شارژ یکی از مهمترین ابزاری است که شما برای استفاده از وسایل الکترونیک خود به آن نیاز دارید. اگر کابل شارژ نداشته باشید، به زودی وسایل الکترونیک شما خاموش می‌شود و دیگر قابل استفاده نخواهد بود. امروزه، برند اپل به یک برند شناخته‌شده تبدیل شده است و افراد زیادی برای خرید گوشی به این برند اعتماد می‌کنند. کابل لایتنینگ کابلی است که به شارژر متصل می‌شود و شما می‌توانید گوشی‌های آیفون خود را شارژ نمایید. در ادامه، تلاش می‌کنیم بهترین کابل های لایتنینگ را به شما معرفی کنیم و در پایان می‌توانید برای خرید کابل لایتنینگ اقدام نمایید.

کابل شارژ USB به لایتنینگ بیسوس تنگستن مدل Baseus CALWJ-01

یکی از بهترین کابل هالی لایتنینگ کابل شارژ USB به لایتنینگ بیسوس است. شما می‌توانید با این کابل شارژ برای شارژ کردن انواع محصولات از جمله گوشی، تبلت و یا ایرپاد خود اقدام نمایید. بدنه این کابل آلومینیومی است که جریان الکتریسته را با قدرت بسیار زیادی انتقال می‌دهد و در برابر گرما بسیار مقاوم است.


همچنین، پوشش نایلونی بر روی آن وجود دارد که باعث شده است در برابر خوردگی و کشش مقاومت بالایی داشته باشد. شما با استفاده از کابل شارژ USB به لایتنینگ بیسوس می‌توانید به راحتی و بدون هیچ‌گونه دغدغه‌ای برای خرید اقدام نمایید.

کابل شارژر USB به لایتنینگ مک دودو مدل Mcdodo CA-275

یکی دیگر از بهترین کابل های لایتنینگ کابل شارژر USB به لایتنینگ مک دودو است. مک دودو از جمله برندهایی است که سالیان زیادی است در زمینه تولید محصولات جانبی برای برند اپل فعالیت دارد و توانسته است اعتماد کاربران را به خوبی بدست بیاورد. این کابل شارژ از قابلیت فست شارژینگ پشتیبانی می‌کند و همین امر آن را به یک محصول قابل اعتماد تبدیل کرده است. با استفاده از کابل شارژر USB به لایتنینگ مک دودو وسیله الکترونیکی شما با سرعت زیاد شارژ می‌شود و دیگر نیاز نیست مدت طولانی منتظر شارژ گوشی و یا تبلت خود باشید.

کابل تایپ سی به لایتنینگ انکر مدل Anker A8662H11

شاید بتوان گفت یکی از بهترین کابل های لایتنینگ در بازار موجود است کابل تایپ سی به لایتنینگ انکر است. این کابل وزن بسیار سبکی دارد و با طراحی مینیمال خود توانسته است به یک محصول محبوب و دوست‌داشتنی تبدیل شود. یکی از مهمترین مواردی که در این کابل دیده می‌شود قدرت بسیار بالا در انتقال داده‌هاست. برند انکر در این کابل زاویه سوکت را به خوبی طراحی کرده است و بسیاری از کسانی که از کابل تایپ سی به لایتنینگ انکر استفاده کرده‌اند به این مسئله اشاره می‌کنند. شما می‌توانید از این کابل برای گوشی‌های آیفون 12 به بالا استفاده نمایید و از ویژگی‌های خاص آن بهره‌مند شوید.

کابل شارژ لایتنینگ انکر مدل Anker A8813H11

برند انکر یک برند شناخته‌شده در زمینه تولید بهترین کابل‌ های لایتنینگ است و توانسته است نظر کاربران را به خود جلب نماید. طول عمر بالا و کیفیت وصف‌نشدنی از جمله ویژگی‌های محصولات برند انکر هستند. کابل شارژ لایتنینگ انکر یکی از محصولات این برند است که قابلیت‌های متعددی دارد. جنس رویه آن بسیار با کیفیت است و هرگز در برابر فشار و کشش آسیب نمی‌بیند و از بین نمی‌رود. طول این کابل متناسب است و بر اساس چیزی که در مشخصات فنی ذکر شده است برابر با 1.8 متر است. به همین دلیل، شما می‌توانید به راحتی از این کابل استفاده نمایید و حس خوبی داشته باشید.

کابل شارژ USB به لایتنینگ هوشمند بیسوس مدل Baseus C Shaped CALCD 01

اگر به دنبال بهترین کابل های لایتنینگ هستید، باید خرید کابل شارژ USB به لایتنینگ هوشمند مد نظر قرار دهید. این کابل شارژ با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا ساخته شده است و همین امر باعث شده است خریدارنی که به دنبال بهترین کابل های لایتنینگ هستند خرید آن را مد نظر قرار دهند.


این محصول هوشمند است و زمانی که شارژ دستگاه فول شود خودش به طور خودکار جریان الکتریسیته را قطع می‌کند و در نتیجه طول عمر دستگاه به میزان زیادی افزایش پیدا می‌کند.

کابل شارژ تایپ‌ سی به لایتنینگ گیمینگ مک دودو مدل Mcdodo 1262

از بهترین کابل های لایتنینگ که در بازار موجود است می‌توان به کابل شارژ تایپ‌ سی به لایتنینگ گیمینگ مک دودو اشاره کرد. این کابل قابلیت‌های بیشماری دارد و می‌تواند به شما کمک کند در زمان بسیار کوتاه گوشی‌های آیفون خود را شارژ کنید. ممکن است این نگرانی به وجود بیاید که آیا شارژ سریع به دستگاه ما آسیب می‌رساند؟! باید بدانید این کابل دارای آی‌سی هوشمندی است که از ورود جریان برق نوسان‌دار به درون گوشی جلوگیری می‌نماید و جریان را به صورت یکنواخت وارد دستگاه می‌کند. این مسئله باعث می‌شود که طول عمر دستگاه شما افزایش پیدا کند و سالیان زیادی می‌توانید از آن استفاده نمایید.

کابل شارژ USB به لایتنینگ صفحه دار مک دودو مدل Mcdodo CA 1060

اگر بخواهیم بهترین کابل های لایتنینگ را معرفی کنیم، هرگز نمی‌توانیم کابل شارژ USB به لایتنینگ صفحه دار مک دودو را نادیده بگیریم. این کابل شارژ دارای یک صفحه است که می‌تواند میزان شدت جریان خروجی را نشان دهد و همین امر باعث شده است که مورد توجه خریداران قرار گیرد. بدنه این کابل کنفی است و مقاومت زیادی در برابر فشار دارد. کیفیت بالای ساخت ویژگی دیگری است که در کابل شارژ USB به لایتنینگ صفحه دار مک دودو تداعی یافته است و می‌تواند گزینه خوبی برای کسانی باشد که به دنبال بهترین‌ها هستند.

کابل USB به لایتنینگ اتودیسکانکت مک دودو مدل Mcdodo CA-460

کابل USB به لایتنینگ اتودیسکانکت مک دودو یکی دیگر از بهترین کابل های لایتنینگ است که کیفیت بسیار بالایی دارد و کیفیت آن به گونه‌ای است که بی‌شک شما را شگفت‌زده می‌کند. اگر می‌خواهید محصولات الکترونیکی خود را در مدت زمان کوتاه شارژ نمایید، باید خرید این کابل را مد نظر قرار دهید. در ساخت این کابل از تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده شده است و قیمت آن در مقایسه با قابلیت‌هایی که دارد بسیار مقرون‌به‌صرفه است.

کابل شارژ USB به لایتنینگ الدینیو مدل Ldnio LS442

یکی دیگر از بهترین کابل های لایتنینگ کابل شارژ USB به لایتنینگ الدینیو است. کیفیت بالای این کابل باعث شده است خریداران در تهیه آن درنگ نکنند. جنس رویه این کابل از پلاستیک فشرده است و می‌تواند مقاومت کابل شارژ را در برابر کشش و فشار بالا ببرد.

کابل شارژ USB به لایتنینگ پاورولوژی مدل Powerology pcab003

کابل شارژ USB به لایتنینگ پاورولوژی از جمله بهترین کابل های لایتنینگ است که تاییدیه اپل را دریافت کرده است. در ساخت این کابل تکنولوژی‌های روز دنیا به کار رفته‌اند و همین امر باعث شده است که به یک محصول منحصربه‌فرد و ویژه تبدیل شود.

چگونه بهترین کابل را انتخاب کنم؟

تا به اینجا تلاش کردیم به معرفی 10 مدل از بهترین کابل های لایتنینگ بپردازیم. همانطور که متوجه شده‌اید برندهای مختلفی این کابل‌ها را ارائه می‌دهند و شما باید با توجه به نیازهای شخصی و بودجه‌ای که برای اینکار کنار گذاشته‌اید بهترین محصول را انتخاب کنید. بهتر است بدانید فروشگاه دسترسی تمامی محصولاتش را با گارانتی 12 ماهه ارائه می‌دهد و همین امر باعث شده است که بستر امنی برای خرید به وجود بیاید. شما می‌توانید قبل از خرید بهترین کابل های لایتنینگ با کارشناسان ما در تماس باشید و اطلاعات تکمیلی خرید را از آنها دریافت نمایید. این محصولات به تمامی نقاط ایران ارسال می‌شوند و در بازه زمانی کوتاه و در یک شرایط ایده‌آل به دست شما می‌رسند.

ثبت دیدگاه