Warning: Undefined array key "HTTP_ACCEPT_ENCODING" in /home/dastre/domains/dastresi.com/public_html/index.php on line 1
مقایسه ایرپاد پرو و لیبرتی ایر ۲ پرو انکر
پروفایل
مقایسه ایرپاد پرو و لیبرتی ایر ۲ پرو انکر
پرهام پیمانی 3 شهریور 1400 1730 بازدید

امروز تکنولوژی در حوزه موبایل و لوازم جانبی مرتبط با آن به عنوان یک بخش بسیار بزرگ در زندگی همه افراد ورود یافته است. در واقع کمپانی ها بزرگ با عرضه گوشی های هوشمند و لوازم جانبی اسمارت علاوه بر رقابت با یکدیگر، بسیاری از کارها و امور روزمره برای همه مردم آسان‌تر کرده است. یکی از لوازم جانبی بسیار کاربردی در زمینه گوشی‌های هوشمند هدفون‌های بلوتوثی می باشد که با استقبال بسیار زیاد و بی نظیری مواجه شده است. برندهای مختلف با تکیه بر استقبال بی نظیر افراد از این دست محصولات رقابت بسیار تنگانگی برای طراحی و تولید هرچه بهتر هدفون های بی سیم دارند و ما در این مقاله قصد داریم تا دو نمونه از برترین هدفون‌های بلوتوثی به نام ایرپاد پرو و لیبرتی ایر ۲ پرو انکر برای شما عزیزان مقایسه نمایم. پس تا انتهای این مقاله از سایت دسترسی با ما همراه باشید تا برای خرید هدفون بلوتوثی نگاهی دقیق و ریز بینانه ای داشته باشید.

 

هندزفری بلوتوثی ایر پاد پرو اپل

شرکت اپل یکی از نام آشنا ترین کمپانی ها در زمینه تولید موبایل‌های هوشمند، گجت ها و اکسسسوری ها می باشد. این برند بی نظیر آمریکایی همواره محصولات فوق العاد و بی نظیری را روانه بازار می کند تا بتواند اعتماد و رضایت مشتریان را جلب نماید. اپل به عنوان اولین برند اقدام به حذف جک 3.5 میلی‌متری موبایل‌های خود کرد و همین موضوع سبب شد تا بطور جدی تر به تولید و طراحی هندزفری های بلوتوثی بپردازد.

 

ثبت دیدگاه