Warning: Undefined array key "HTTP_ACCEPT_ENCODING" in /home/dastre/domains/dastresi.com/public_html/index.php on line 1
راهنمای خرید شارژر مناسب
پروفایل

امروزه با وجود این که شارژر ها بسیار مهم هستند و سلامت باتری ها به صورت مستقیم با شارژر ها ارتباط دارند باید دقت داشته باشیم که یک شارژر خوب را برای موبایل های خود داشته باشیم، مخصوصا موبایل های سامسونگ که بسیار مهم هستند و باید در این زمینه دقت داشته باشید، در واقع اگر شارژر خوبی خریداری نکنید ممکن است به صوتر کامل موبایل خود را نابود کنید و بسیاری از مشکلات را داشته باشید، در این مقاله می خواهیم درباره راهنمای خرید شارژر سامسونگ اطلاعاتی ارائه دهیم تا بتوانید بهترین شارژر سامسونگ را برای خود خریداری کنید و در این زمینه مشکلی نداشته باشید.

چرا باید در خرید شارژر دقت داشته باشیم؟

شاید این سوال در ذهن شما هم به وجود آمده باشد که چرا اصلا باید در هنگام خرید شارژر دقت داشته باشیم، همین اول مقاله بهتر است به صورت کامل درباره این موضوع اطلاعاتی ارائه دهیم تا اگر شارژر شما خوب نباشد چگونه می تواند برای شما مشکلاتی به وجود آورد پس حتما در این بخش همراه ما باشید.

بهتر است جواب این سوال را با یک داستان واقعی ارائه دهیم تا بهتر بتوانید آن را درک کنید، یکی از مشتریان ما چند وقت پیش به سراغ خرید شارژر رفته بود و موبایل سامسونگ هم داشت که بعد از مراجعه به بازار و سایت های مختلف با شارژر های مختلفی مواجه شده بود که همه آن ها یک کاربرد را داشتند و در واقع برای شارژ کردن موبایل او مناسب بودند و طبق گفته ای که یکی از فروشنده ها به او داشته است متوجه شده بود که هیچ تفاوتی در این شارژر ها نیست و آن هم ارزان ترین شارژر را برای خود خریداری کرده بود و فکر کرده بود که تفاوتی در این شارژر ها وجود ندارد به همین دلیل ارزان ترین را خریداری کرد و چند مدتی از آن استفاده کرد.

بعد از استفاده مکرر از آن شارژر متوجه شد که باتری خیلی زودتر خالی می شود و برخی مواقع به درستی کار نمی کند و همین موضوع باعث شده بود که آن فرد به یک تعمیر کار برود و موبایل خود را به تعمیر کار داده بود و متوجه شده بود باتری موبایل خریداری شده است و بعد از این موضوع مجبور به چندین میلیون هزینه شد که موبایل خود را تعمیر کند، تعمیر کار هم به او توضیح داده بود که بخاطر شارژر باتری خراب شده است.

بعد از این موضوعات آن مشتری به ما مراجعه کرده بود و این توضیحات را به ما ارائه داد، ما متوجه شدیم که شارژر او خیلی مناسب موبایل آن فرد نبوده است و شارژر هم توان مناسبی را از خود خارج نمی کرد که همین موضوع باعث شده بود موبایل خراب شود، بعد از همه موارد هم مشتری از ما خواست که یک شارژر خوب را معرفی کنیم و بعد از خرید شارژر توانست دوباره سلامت باتری خود را حفظ کند و دیگر مشکلی از این بابت نداشته باشد.

اگر به خوبی دقت کرده باشید شارژر رابطه مستقیمی با باتری دارد و اگر در انتخاب و خرید آن دقت نداشته باشید باتری خود را به صورت کامل نابود می کنید و این موضوع هم می تواند هزینه زیادی را برای شما موجب شود که مجبور به پرداخت آن هستید.

معایب شارژر بی کیفیت

شارژر های بی کیفیت بسیار برای سلامت موبایل ضرر دارند و باید دقت داشته باشید که شارژر با کیفیت خریداری کنید، در این بخش از مقاله یک سری از این ضرر ها و معایب را توضیح خواهیم داد تا بیشتر با آن ها آشنا شوید و بعد به سراغ خرید شارژ سامسونگ با کیفیت بروید.

به خطر انداختن سلامت باتری

یکی از اصلی ترین مشکلاتی که شارژر های بی کیفیت برای شما خواهند دارند این است که سلامت باتری را به صورت کامل به خطر می اندازند و باید به این موضوع دقت داشته باشید، البته باید دقت داشته باشید که ممکن است اوایل استفاده از آن شارژر خیلی مشکلی نداشته باشید ولی بعد از مدتی مشکلات بسیار زیادی برای شما به وجود خواهد آمد که می تواند به نابودی باتری شما کشیده شود و باید این موضوع را حتما مورد توجه خود قرار دهید.

خراب شدن قطعات موبایل

یکی دیگر از مشکلاتی که شارژر های بی کیفیت دارند خراب شدن خود موبایل و قطعات آن است، در واقع قطعات موبایل وقتی که ولتاژ بیشتری به باتری برسد و آن ها هم انرژی بیشتری دریافت کنند مشکلات زیادی را خواهند داشت و ممکن است به صورت کامل خراب شوند که اگر این موضوع را نتوانید کنترل کنید باید هزینه های بسیار بیشتری بپردازید تا موبایل خود را تعمیر کنید.

خطر انفجار

شارژر های بی کیفیت و به اصطلاح تقلبی ممکن است دچار انفجار شوند و برای سلامتی شما هم بسیار مضر باشند، در واقع اگر به جایی تشریف ببرید و شارژر تقلبی در منزل متصل به برق باشد ممکن است انفجاری به وجود آید هم موبایل را خراب کند و هم دچار آتش سوزی شود و مشکلات بسیار بسیار جبران ناپذیری را به وجود آورد.

 

خیلی خوب دوستان تا این بخش از مقاله به صورت کامل درباره معایب خرید شارژر تقلبی اطلاعاتی را دریافت کردید، همان طور که مطالعه کردید شارژر های تقلبی بسیاری از مشکلات جابران ناپذیر را برای شما به وجود خواهند آورد که در این موضوع باید دقت زیادی داشته باشید، پس در ادامه مقاله همراه ما باشید تا به صورت کامل درباره راهنمای خرید شارژر سامسونگ اطلاعاتی را ارائه دهیم و با استفاده از آن اطلاعات بتوانید شارژر مورد نیاز خود را خریداری کنید و در از این بابت مشکلی نداشته باشید. 

البته دقت داشته باشید که موضوعات این مقاله فقط برای شارژر های سامسونگ نیست و می تواند برای همه شارژر های موبایلی صدق کند که باید برای هر برندی به آن ها دقت داشته باشید تا اگر قرار است شارژری را خریداری کنید بتوانید با استفاده از این اطلاعات و معیار های انتخاب بهترین شارژر را برای خود خریداری کنید.

نکاتی که باید در خرید شارژر سامسونگ در نظر داشته باشیم

یک سری نکات به صورت کلی هستند که باید به آن ها در خرید شارژر دقت داشته باشید تا بتوانید شارژر با کیفیت و مناسب موبایل خود را داشته باشید، دقت داشته باشید که اطلاعات این بخش به صورت تجربی است و تمام طبق تجربه های کسب شده می باشد و به همین دلیل می تواند کمک کند بهترین شارژر را برای خود انتخاب کنید.

بررسی ولتاژ شارژر به نسبت موبایل

یکی از اصلی ترین مواردی که باید در خرید شارژر به آن توجه کنید و حتما به آن دقت داشته باشید، بررسی ولتاژ شارژر است که اگر به نسبت موبایل شما کمتر و یا بیشتر باشد قطعا برای موبایل مشکلی به وجود خواهد آورد، باید حتما دقت داشته باشید که شارژر خریداری شده طبق همان ولتاژی عمل می کند که موبایل شما از آن پشتیبانی می کند در غیر این صورت نباید آن شارژر را خریداری کنید و باید به سراغ یک شارژر دیگر بروید

شارژر هایی که در جعبه خود موبایل ها هستند دقیقا همان شارژر هایی هستند که می توانند برای موبایل شما مناسب باشند پس در نگهداری آن ها کوشا باشید تا آن ها را از دست ندهید، البته باید دقت داشته باشید که شارژر های دیگری هم هستند که می توانند برای موبایل شما مناسب باشند و دقیقا همانند ولتاژ موبایل شما عمل کنند اما این مورد را باید تحقیق کنید تا متوجه شوید.

 

توجه داشته باشید اگر درباره موبایل خود تحقیق کنید متوجه خواهید شد که ولتاژ دریافتی آن تا چقدر می تواند باشد و بعد از پیدا کردن این مقدار ولتاژ می توانید برای موبایل خود یک شارژر عالی خریداری کنید.

بررسی آمپر شارژر به نسبت موبایل

یکی دیگر از مواردی که حتما باید به آن توجه داشته باشید و بسیار هم برای سلامت موبایل و باتری شما مهم است، بررسی آمپر شارژر است که اگر این موضوع را فراموش کنید ممکن است برای همیشه موبایل خود را از دست دهید و در صورت زیاد بودن یا کم بودن مشکلاتی که گفته شد برای شما به وجود خواهد آمد. 

هر وقت هر شارژی که خریداری می کنید را به درستی بررسی کنید و توضیحات آن را با دقت مطالعه کنید و بعد از این که متوجه شدید آمپر آن نسبت به موبایل شما درست است می توانید آن شارژر را خریداری کرده و از آن استفاده کنید.

داغ شدن شارژر

یک سری از شارژر ها هستند که اگر دقت کنید خیلی داغ می شوند و این مورد می تواند مضرر باشد چرا که شارژر های اصلی و درست به هیچ وجه خیلی داغ نمی شوند و فقط کمی گرم خواهند شد که این موضوع طبیعی است اما اگر شارژری خریداری کردید که خیلی داغ شد و باعث نگرانی شما شد بهتر است از آن استفاده نکنید چرا که یک سری از دلایل هستند باعث داغ شدن آن شدند و اگر این دلایل را دست کم بگیرید ممکن است باتری موبایل شما خراب شود.

نداشتن قدرت کافی برای شارژ موبایل

 یکی از دلایلی که شارژر به شدت داغ می کند این است که قدرت کافی را برای شارژ کردن موبایل ندارد و همین موضوع هم باعث می شود که شارژر با فشار بسیار بیشتری انتقال انرژی را انجام دهد و همین موضوع هم باعث داغ شدن شارژر موبایل می شود.

بی کیفیت بودن شارژر

شارژر های غیر اصلی و تقلبی که بی کیفیت هستند مشکل داغ شدن را دارند و همین موضوع هم باعث می شود سریع تر خراب شوند و حتی به موبایل آسیب برسانند، اگر با این مشکل مواجه شدید حتما باید سریعا آن را از موبایل جدا کنید تا دچار آسیب جدی نشود.

کیفیت سیم شارژر

کیفیت سیم شارژر بسیار مهم است و اگر به این موضوع هم دقت نداشته باشید با مشکل مواجه می شوید، در واقع سیم شارژر که انتقال دهنده انرژی از شارژر به موبایل است اگر بی کیفیت باشد ممکن است با اختلال این انرژی را به موبایل برساند و همین موضوع باعث خواهد شد موبایل دچار مشکل جدی شود.

 

سیم های شارژر بسیار متفاوت هستند و اگر دقت داشته باشید با قیمت های متفاوتی در بازار عرضه می شوند، اگر شما یک سیم بی کیفیت را خریداری کنید ممکن است هزینه بسیار زیادی را برای شما بابت تعمیر موبایل متحول شود و باید حتما در این مورد خیلی حساس باشید.

کیفیت ساخت شارژر

شارژر هایی که دو تیکه هستند یعنی یکی دارای یک سیم و یک کلگی شارژر هستند باید هر دو کیفیت عالی داشته باشند اما شارژر اصلی بسیار مهم است چرا که آن است انرژی را دریافت می کند و به موبایل منتقل می کند، باید دقت داشته باشید که کیفیت ساخت آن بسیار عالی باشد در غیر این صورت ممکن است دچار مشکل شوید.

برای مثال شارژر هایی هستند که با برند های مختلف و حتی محبوب وارد بازار می شوند اما اگر دقت داشته باشید همه آن ها نمی توانند مناسب باشند چرا که کیفیت ساخت همگی خوب نیست و برخی کاملا تقلبی هستند.

اصلی بودن جنس شارژر

همیشه سعی داشته باشید شارژر اصلی خریداری کنید، شارژر های اصلی که توسط برند های مطرح تولید می شوند بسیار کیفیت ساخت و متد های عالی تری دارند تا بتوانید شارژ موبایل خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید، یک سری شارژر ها در بازار عرضه می شود که قیمت بسیار کمی دارند اما مثلا برند سامسونگ بر روی آن ها است، اصلا نباید به آن ها اعتماد کنید چرا که تقلبی هستند.

اصلی ترین شارژر های موجود همان شارژر داخل کارتن موبایل است و بقیه موارد هم باید از فروشگاه های معتبر مانند فروشگاه اینترنتی دسترسی و یا از نمایندگی ها خریداری کرد تا بتوانید کیفیت عالی را از آن ها دریافت کنید و سلامت موبایل و باتری خود را تامین کنید.

جمع بندی

ما در این مقاله سعی داشتیم به صورت کامل توضیح دهیم که چگونه می توانید بهترین شارژر را برای خود خریداری کنید و با استفاده از آن بتوانید موبایل خود را به بهترین شکل ممکن شارژ کنید، دقت داشته باشدی که سلامت موبایل و باتری بسیار زیاد مهم است پس این مورد را اصلا دست کم نگیرید تا بتوانید سلامت موبایل خود را به بهترین شکل ممکن حفظ کنید، امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید در ضمن هر سوالی درباره این موضوع دارید می توانید از طریق نظرات با ما در میان بگذارید تا در سریع ترین زمان شما را راهنمایی کنیم.

ثبت دیدگاه