Warning: Undefined array key "HTTP_ACCEPT_ENCODING" in /home/dastre/domains/dastresi.com/public_html/index.php on line 1
معرفی و بررسی کامل AirPod 3
پروفایل
معرفی و بررسی کامل AirPod 3
قابلیت ها، پیشرفت ها و تفاوت های آن به نسخه های قبلی
پرهام پیمانی 29 مهر 1400 708 بازدید

امروزه هدست ها و هدفون های عادی دیگر نمی توانند به اندازه قدیم رضایت افراد را جلب کنند چرا که مشکلاتی را به همراه خود دارند، در واقع مشکل اصلی موجود در هدست و هدفون های عادی، سیم دار بودن آن هاست.

هدفون های بی سیم نیز معمولا با اندازه بزرگ و سختی در حمل برای همه مناسب نمی باشند، به همین دلیل ایرپاد ها بهترین انتخاب برای کسانیست که از سیم بیزارند و سایز بزرگ نیز برای هدست های خود نمی خواهند.

ایرپاد محصولی از اپل است که با نوآوری و طراحی جدید و بی نظیر توانسته افراد بسیاری را به خود جذب کند، اپل همواره سعی در بهبود دادن و ارتقا این محصول دارد و از اولین نسخه تا آخرین نسخه ای که از آن عرضه شده تفاوت های زیاد و چشم گیری کرده است.

در این مقاله قصد داریم به نقد و بررسی کامل جدیدترین ایرپاد ارائه شده توسط اپل که با نام AirPod 3 عرضه شده است بپردازیم تا با این محصول بسیار عالی آشنا شوید و به بهترین شکل ممکن آن را بشناسید.

توجه داشته باشید که این ایرپاد نسبت به نسخه قبلی خود از نظر ظاهری ممکن است تفاوت چشم گیری نداشته باشد اما با قابلیت های بی نظیر و کاربردی بسیاری که با خود به همراه دارد این تفاوت های کلیدی را کاملا آشکار می سازد.


معرفی و بررسی کامل AirPod 3



این نسخه ایرپاد جدید ترین نسخه از ایرپاد های اپل است که ادعا میکند بی نقص ترین نسخه از این سری تا به حال است.

اگر به شکل کلی آن دقت داشته باشید نسبت به نسخه قبلی خود یعنی airpod pro تفاوت چندان زیادی ندارد و فقط پوشش سیلیکونی از این نسخه حذف شده است و در واقع مانند AirPod 2 یک دست شده که کاربران راحت تر آن را در گوش خود قرار دهند، البته این موضوع طبق تحقیقات و نظر خواهی از استفاده کنندگان انجام شده و اپل متوجه شده است که ایرپاد بدون پوشش سیلیکونی بهتر می تواند در گوش جای گیرد و همین موضوع باعث شد که در جدید ترین ایر پاد خود از ایرپاد های قبلی خود الهام بگیرد و این پوشش سیلیکونی را حذف کنند.


بررسی قابلیت های AirPod 3

این ایرپاد قابلیت های متفاوتی و مزیت های خاصی دارد که می توانند شما را بیشتر به خرید آن ترغیب کند، پس در این بخش با ما همراه باشید تا این قابلیت های جذاب را بهتر بشناسیم.


دارای نویز کنسلینگ



نویز کنسلینگ یکی از مهم ترین قابلیت های است که طی چند ساله گذشته در هدست ها و ایرپاد ها تست شد و بسیار هم مورد استقبال قرار گرفته است. این قابلیت کمک می کند که تمام صدا های ریز و آزار دهنده اطراف در هنگام استفاده از ایرپاد حذف شوند و با کیفیت بسیار بیشتری به موزیک خود گوش کنید و یا مکالمه کنید.

این قابلیت امروزه به یکی از واجبات هر هدست تبدیل شده است و دیگر کمتر کسی از هندزفری ها و یا ایرپاد هایی که این قابلیت را ندارند استقبال میکند.

این نسخه ایرپاد توجه خاص و بسیاری بر روی این قابلیت داشته و با بهترین کیفیت قابلیت نویز کنسلینگ را در اختیار شما می گذارند.


میکروفون قدرتمند



یکی دیگر از مواردی که در این نسخه ایرپاد پیشرفت عالی داشته است، میکروفون آن است. این میکروفون در هنگام مکالمه صدا را به شفاف ترین حالت ممکن به گوش هر دو طرف می رساند و همین موضوع باعث شده است، کسانی که داعما و به مدت طولانی در حال مکالمه با ایرپاد خود هستند از این محصول رضایت کامل داشته باشند.

خیلی از افراد در استفاده از میکروفون ایرپاد پرو، ناراضی بودند و شکایت داشتند که انتقال صدای شفاف و خوبی را دارا نیست، به همین علت اپل تمرکز بیشتری بر روی حل این مشکل در نسخه جدید تر داشته و به کمک نویز کنسلینگ بی نظیر این نسخه اطمینان حاصل کرده که دیگر کسی چنین مشکلی را تجربه نکند.


کیفیت صدا بی نظیر



اگر بخواهیم کیفیت صدا این نسخه را نسبت به نسخه های قبلی بسنجیم، باید گفت که بی نظیر ترین کیفیت صدا را بین تمامی نسخه های ایرپاد به شما می دهد. در واقع اپل برای این ایرپاد از تراشه صوتی H1 استفاده کرده است و این تراشه صوتی به طوری کیفیت صدا را با خود انتقال می دهد که تا ریز ترین صدا های موجود هم می توانید در موسیقی ها و یا مکالمات بشنوید.

با این ایرپاد دیگر نگران افت کیفیت در صورت بالا بودن صدا و ولوم نباشید، چرا که می تواند حتی در بلند ترین حالت، صدا را با همان کیفیت و با شفافیت ریز ترین جزییات به گوش شما برساند.

این موضوع باعث محبوبیت این نسخه ایرپاد در بین دوست داران موسیقی و کسانی که وقت زیادی را صرف گوش دادن به موسیقی میکنند شده است.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران 2

مرعلی رشیدی

16 بهمن 1400

عالی ممنونم از پست واستوریای شما

محمد جواد بیگدلی

12 آبان 1400

جناب پرهامی فکر نمی کنم دارای نویز کنسلینگ باشه. چون پوشش سیلیکونی نداره .