پروفایل
راهنمای خرید پاوربانک ارزان
hosein ramezannia 23 خرداد 1403 98 بازدید

امروزه، دیوایس‌های الکترونیک مانند تبلت و گوشی همراه به وسایل ضروری تبدیل شده‌اند و تقریبا می‌توان گفت زندگی بدون این دیوایس‌ها امکان پذیر نیست. شما برای خواندن مطالب مختلف، درخواست تاکسی و یا وسایل نقلیه، خرید بلیط و بسیاری از کارهای دیگر به گوشی و تبلت خود وابسته هستید. اگر شارژ گوشی و یا تبلت شما تمام شود، دسترسی شما به بسیاری از امکانات قطع می‌شود و همین امر مشکلات زیادی را برایتان به وجود می‌آورد. در نتیجه، توصیه می‌شود با خرید پاوربانک ارزان قیمت هم به تامین شارژ دیوایس‌های خود کمک کنید و هم دیگر نگران بودجه برای خرید پاوربانک نباشید ( اگر به این موضوع علاقه مند هستید، می‌توانید مقاله راهنمای خرید پاوربانک را مطالعه کنید).

معرفی 8 مدل پاوربانک ارزان قیمت

همانطور که می‌دانید این روزها برندهای زیادی در سراسر دنیا موجود هستند که در زمینه تولید پاوربانک و وسایل الکترونیک دیگر مشغول به کار هستند. بسیاری از آنها تلاش کرده‌اند تنها به کارکردهای اصلی پاوربانک توجه داشته باشندو المان‌های اضافی را حذف کنند تا شما بتوانید به یک پاوربانک برای پوشش نیازهای خود دسترسی داشته باشید. در ادامه به معرفی چند مدل پاوربانک ارزان قیمت می‌پردازیم و اطلاعات کاملی را در این زمینه در اختیار شم اقرار دهیم.

راهنمای خرید پاوربانک ارزان

پاوربانک 10000 اوی Awei P5K

یکی از پاوربانک‌هایی که این روزها به عنوان یک پاوربانک ارزان قیمت شناخته می‌شود پاوربانک 10000 اوی Awei P5K است. این پاوربانک بدنه‌ای از جنس پلاستیک دارد که در برابر انواع ضربه و فشار مقاوم است و در صورتی که این محصول سهوا از دست شما به زمین پرتاب شود، مدارهای داخلی آن دچار مشکل نخواهند شد. دو درگاه خروجی بر روی این پاوربانک تعبیه شده است و شما می‌توانید به صورت همزمان دستگاه‌های خود را شارژ نمایید. این پاوربانک با گوشی‌های اندرویدی و آیفون همخوانی دارد و همین امر باعث شده است خرید آن به عنوان یک پاوربانک ارزان قیمت و بسیار مناسب مد نظر قرار گیرد.

پاور بانک 10000 باسئوس Baseus Choc PPALL-QK

یکی دیگر از محصولاتی که به عنوان پاوربانک ارزان قیمت در بازار شناخته می‌شود پاور بانک 10000 باسئوس Baseus Choc PPALL-QK است. این محصول 185 گرم وزن دارد و شما به سادگی می‌توانید آن را همراه با خود حمل نمایید. بر روی این پاوربانک تنها یک خروجی نصب شده است و شما می‌توانید تنها یک دیوایس را با استفاده از آن شارژ نمایید. ظاهر این پاوربانک ارزان قیمت بسیار شیک است و نگاه کردن به آن حس خوبی را در شما به وجود می‌آورد. البته باید بدانید این پاوربانک قابلیت فست شارژینگ ندارد.

پاور بانک 10000 شیائومی Xiaomi Redmi PB100LZM

از جمله محصولاتی که این روزها در بازار به عنوان پاوربانک ارزان قیمت شناخته می‌شود پاور بانک 10000 شیائومی Xiaomi Redmi PB100LZM است. بدنه این پاوربانک از پلاستیک بسیار مقاوم است و همین امر آن را در برابر ضربه و فشار مقاوم کرده است. بهتر است بدانید وزن این پاوربانک بر اساس اطلاعاتی که از سوی شرکت سازنده اعلام شده است برابر با 240 گرم است که می‌توان وزن بسیار پایینی باشد. این پاوربانک دو درگاه خروجی USB دارد که یکی از آنها تایپ سی است. این محصول از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می‌کند.

پاور بانک 10000 بروفون Borofone BT22

یکی از محصولاتی که این روزها به عنوان پاوربانک ارزان قیمت در بازار موجود است پاور بانک 10000 بروفون Borofone BT22 حدود 217 گرم وزن دارد و شما به راحتی می‌توانید آن را حمل کنید. ظرفیت این پاوربانک 10000 میلی آمپر است که بستر مناسبی را برای شارژ گوشی و تبلت‌های شما به وجود می‌آورد. این پاوربانک ارزان قیمت دارای دو درگاه خروجی یو اس بی است، اما درگاه تایپ سی ندارد. با توجه به تمامی این موارد شما می‌توانید به راحتی از این محصول استفاده نمایید و دیوایس‌های خود را شارژ کنید.

خرید پاوربانک ارزان

پاور بانک فست شارژ 10000 Caza N10s

زمانی که در حال صحبت از پاوربانک ارزان قیمت هستیم می‌توانیم به پاور بانک فست شارژ 10000 Caza N10s اشاره کنیم. این پاوربانک دارای بدنه پلاستیکی است و طراحی مینیمال آن باعث شده است که به سرعت مورد نظر سخت پسندان قرار گیرد. بهتر است بدانید این محصول از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و شما به راحتی و در مدت زمان محدود می‌توانید دیوایس‌های خود را شارژ نمایید. این پاوربانک دارای یک خروجی تایب سی و یک خروجی میکرو یو اس بی و یک خروجی یو اس بی است و همین امر آن را به یک محصول ماندگار تبدیل کرده است.

پاوربانک ۱۰۰۰۰ جلیکو Jellico RM-160

از جمله محصولاتی که در زمان اشاره به انواع پاوربانک ارزان قیمت باید از آن نام ببریم پاوربانک ۱۰۰۰۰ جلیکو Jellico RM-160 است. در مشخصات فنی به این مسئله اشاره شده است که این پاوربانک ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت دارد و توان خروجی آن برابر با 10 وات است. با اینکه این پاوربانک از تکنولوژی فست شارژینگ پشتیبانی نمی‌کند، اما دیوایس‌های شما را در مدت زمان قابل قبولی شارژ می‌کند و همین امر باعث شده است استفاده از آن مد نظر قرار گیرد.

پاوربانک ۱۰۰۰۰ بیلیتانگ Bilitong Mini A3

پاوربانک ۱۰۰۰۰ بیلیتانگ Bilitong Mini A3 یک پاوربانک ارزان قیمت است و تمامی کسانی که به دنبال محصولات مناسب هستند می‌توانند خرید این محصول را مد نظر قرار دهند. طراحی این محصول بسیار مینیمال است و می‌تواند از لحاظ بصری حس خوبی را در شما به وجود بیاورد. همچنین، باید بدانید این پاوربانک دارای دو درگاه یو اس بی است که یکی از آنها یو اس بی تایپ سی است و طیف گسترده‌ای از دیوایس‌های الکترونیک را پوشش می‌دهد.

پاوربانک ۱۰۰۰۰ اینتلجنس Intelligence YT-08

از جمله پاوربانک‌هایی که این روزها مد نظر قرار گرفته است پاوربانک ۱۰۰۰۰ اینتلجنس Intelligence YT-08 است. این پاوربانک ارزان قیمت با ویژگی‌هایی که در دل خود جای داده است به یک محصول پرطرفدار و محبوب تبدیل شده است. در مشخصات فنی این پاوربانک مشاهده می‌کنید که دارای بدنه پلاستیکی است و مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و فشار دارد. همچنین، این پاور بانک دارای طراحی مینیمال است و شما می‌توانید به راحتی آن را مورد استفاده قرار دهید و حس خوبی را تجربه نمایید. پاوربانک ارزان قیمت اینتلیجنس   دارای دو درگاه یو اس بی است و از درگاه تایپ سی پشتیبانی نمی‌کند.

سخن پایانی

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد انواع پاور بانک ارزان قیمت در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده‌اید امروزه برندهای متعددی در بازار موجود هستند که محصولات متنوعی را تولید می‌کنند و در نتیجه شما به راحتی می‌توانید با بودجه محدود پاوربانک مورد نیاز خود را انتخاب کنید و سپس آن را خریداری نمایید. این مسئله می‌تواند به شما کمک کند به محصولی دسترسی داشته باشید که می‌تواند نیازهای شما را به خوبی پوشش دهد و در نتیجه دیگر نباید نگران از دست دادن شارژ دیوایس‌های الکترونیکی خود باشید.

ثبت دیدگاه